تکنیک فروش : اعتبار سازی در مذاکره ی فروش (2) رفتار فروشنده رفتار فروشنده بسیار زیاد بر اعتبارسازی شما تاثیر گذار است. مشتریان بر اساس شواهد ظاهری که شامل رفتار و نوع صحبت کردن فروشنده می باشد، قضاوت می کنند. هیچ چیز نمی تواند به این اندازه برای شما اعتبار به دست آورد که نشان دهید خودخواه نیستید. اگر شما واقعا خریدار را دوست دارید و این را به خریدار ثابت کنید، اعتماد مشتری را به خودتان جلب می کنید....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : وبلاگ نویسی (۲)
برندسازی شخصی : وبلاگ نویسی (۲) آیکون های مربوط به رسانه های اجتماعی: آیکون ها را در جایی از وبلاگ تان قرار دهید تا دنبال کردن مطالب شما در فضاهای دیگر برای مخاطبانتان آسان باشد. البته باید به این نکته...
ذهن ناخودآگاه و مدیریت زمان
ذهن ناخودآگاه و مدیریت زمان عادت های مدیریت زمان، انتخابی هستند. شما می توانید با کفایت بودن یا بی نظم بودن را انتخاب کنید. شما می توانید روی با ارزش ترین وظایفتان تمرکز کنید یا اینکه وقتتان را به اموری...
نظریه انحراف مسیر در زمینه انعطاف پذیری
نظریه انحراف مسیر در زمینه انعطاف پذیری در زمینه ی انعطاف پذیری نکته ی دیگری هست که باید به آن توجه داشته باشید. بوکمینستر فولر، فیلسوف، آن را نظریه "انحراف مسیر" نامیده است. دکتر رابرت رونستاد، استاد دانشگاه بابسون، آن...
تکنیک فروش : اعتبار سازی در مذاکره ی فروش (۱)
تکنیک فروش : اعتبار سازی در مذاکره ی فروش (۱) از هر زاویه ای که به موضوع نگاه کنید، جوهره ی متقاعد سازی اعتبار است. اعتبار از دو راه به دست می آید. یکی رفتار و شخصیت فروشنده و دیگری...
قدرت فروش : انواع مشتری (۱)
قدرت فروش: انواع مشتری (1) مشتریان سلطه گر افراد پرخاشگر، خود رای و چالش برانگیز هستند. آنها صحبت های شما را قبول ندارند و خواستار شواهد و مدارک به صورت آماری، نموداری و ترسیمی برای ادعاهای شما هستند. برای مذاکره...
دینامیت موفقیت : آنچه را انجام دهید که دوست دارید
دینامیت موفقیت : آنچه را انجام دهید که دوست دارید «آلفرد سی. فولر» از خانواده ای فقیر اهل نوا اسکوتيا، قادر به یافتن شغل نبود. در حقیقت، طی دو سال تلاش برای یافتن شغلی پر درآمد، سه شغل متفاوت را...