دومین استارتاپ گرایند ایران به همت مدرسه عالی کسب و کار ماهان و ایده پردازان برگزار شد. علی حاج محمدی مدیر عامل و بنیانگذار همیار ورد پرس و ژاکت از مدیریت بحران و چالش هایی که در مسیر راه اندازی کسب و کارش با آن مواجه شد سخن می گوید. تجربیات این مدیر با تجربه می تواند بسیار برای شما راه گشا باشد. مارا در اینستاگرام دنبال کنید idehpardazan_ipe.ir@
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.انواع کانالهای توزیع در بازار و نقش هر کدام در قیمت نهایی محصول
فقط کافی است چند دقیقه با یکی از کشاورزان هم صحبت شوید تا متوجه شوید که دلالان و واسطهها به عنوان یکی از انواع کانالهای توزیع در بازار چه نقشی در تعیین قیمت نهایی محصول دارند. به عنوان مثال، در...
آنچه باید دربارهی گوگل آنالیتیکس بدانید
اگر قابلیتی وجود داشته باشد که صاحبان کسبوکارهای کوچک به اطلاعات جامعی از مشتریان دسترسی داشته باشند کمک بسیار خوبی در جهت ارتقاء بازاریابی دیجیتال انجامگرفته است. خبر خوب این است که در دنیای اینترنت ابزارهایی با ویژگیهای متفاوتی برای...
نحوه پاسخ به اعتراض مشتریان – فروشندگان و مدیران بخوانند
نیاز به پاسخ به اعتراض مشتریان به محصول یا حتی به کیفیت خدمات یک موضوع کاملاً طبیعی است و هر مشتری بر مبنای سلیقه خود میتواند اظهار نظر متفاوتی داشته باشد. اتفاقاً مدیران و فروشندگان حرفهای در هر شرایطی منتظر...
بازاریابی در اینستاگرام برای کسبوکارهای کوچک
تأسیس یک کسبوکار و رشد و ارتقاء آن خواستهی هر کارآفرینی است. ابزارهای بازاریابی اینترنتی بسیاری وجود دارند که در رسیدن به این هدف به شما کمک میکنند، اینستاگرام یکی از آنهاست. با گذشت سالها، اینستاگرام ثابت کرده است که...
۱۰ راز بزرگ برای ایجاد یک برند شخصی قدرتمند
بخش مهمی از بازاریابی و موفقیت در مذاکره به داشتن یک برند شخصی قدرتمند مربوط میشود که بتوان با کمک آن روی طرف مقابل تأثیر گذاشت. وقتی که یک تاجر یا یک مشتری با دیدگاه مثبت قبلی به سراغ شما...
اهمیت عکاسی از محصولات برای کسبوکارهای اینترنتی
اگر فروشگاه اینترنتی دارید باید بدانید که عکاسی از محصولات میتواند باعث ارتقاء و پیشرفت تجارتتان یا ویران کردن آن شود. تصویرهای ارائه شده از محصولات، اساس کار برای یک سایت موفق است و باید جدی گرفته شوند. شاید بزرگترین...