برندسازی شخصی : لباس محل کار مناسب برای خانم هادر این مقاله معیارهای اساسی انتخاب لباس محل کار مناسب برای خانم ها می پردازیم. باید توجه داشت که ظاهر مرتب و تمیز و برند شده تاثیر چشمگیری در برندسازی شخصی دارد. موارد زیر اصول اولیه لباس پوشیدن هستند که با هر قد و وزنی می توانند آن را رعایت کنند.کت یا مانتوروی سینه و باسن به راحتی بسته شود و کشیده نشود.ناحیه آستین کاملا آزاد باشد به گونه ای که...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بهانه بی بهانه : غلبه بر ترس ها
بهانه بی بهانه : غلبه بر ترس ها وقتی با سازمان هایی کار می کنم که در زمینه فروش فعالیت می کنند اغلب از من می پرسند که چطور می توانند به یک فروشنده کمک کنند تا مخصوصا در زمانیکه...
برندسازی شخصی : لباس محل کار مناسب برای آقایان
برندسازی شخصی : لباس محل کار مناسب برای آقایان در این مقاله به بعضی از معیارهای اساسی برای انتخاب نوع پوشش می پردازیم تا به شما کمک کنیم که بهترین ظاهر را داشته باشید و برند شخصی تان را با...
قدرت زمان : ۷ ابزار منضبط کردن (۱)
قدرت زمان : 7 ابزار منضبط کردن (1) در این مطلب هفت پیشنهاد برای منضبط کردن خودتان برای رسیدن به حداکثر کارایی ارائه می شود. هر چقدر بتوانید از تعداد بیشتری از آن ها استفاده کنید، مقدار کاری که در روز...
تکنیک فروش: از اعتراض های نامرتبط بگذرید
تکنیک فروش: از اعتراض های نامرتبط بگذرید در بسیاری ازمواقع دیده می شود که فروشندگان به خود اجازه می دهند به موضوعی وارد شوند که به پیشنهاد فروش آنها نامرتبط است. اگر خریدار دارای عقاید عجیب و غریب باشد به...
زبان بدن در مصاحبه (۲)
زبان بدن در مصاحبه (2) در ادامه ی مقاله ی گذشته، مقدمات و الزاماتی که باید برای مصاحبه در نظر داشته باشید ذکر می کنیم: دست دادن به جای آنکه از مقابل میزی دست بدهید که مانعی بین شما و...
دینامیت موفقیت : موانع راه را نمی بندد
دینامیت موفقیت : موانع راه را نمی بندد سال ها قبل، یک دانشجوی دانشگاه شیکاگو و دوستانش به جلسه سخنرانی «سر آرتور کانن دویل» رفتند تا جلسه را به مسخره بازی بکشانند. یکی از این دانشجویان به نام «جی. بی....