چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (1) برخی بازاریاب های محتوایی، در انتخاب کلید واژه برای رتبه بندی موتور جستجوی طبیعی، غیر مسئولانه عمل می کنند. آنها از جستجو و تحلیل مناسب شانه خالی می کنند یا تنها امتحان می کنند آیا عبارت کلیدی ارزش به کار بستن را دارد یا خیر. اگر همواره مطالب اینترنت را بدون اندیشیدن به بهینه سازی موتور جستجو (سئو) و واژگان کلیدی، خلق کنید، بالاخره رتبه ای بدست می...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.زبان بدن : انتخاب صندلی های قدرت (۱)
زبان بدن : انتخاب صندلی های قدرت (1) بدون هیچ حاشیه ای پیام این قسمت این است: از صندلی هایی که شما را کوچک و دست و پا چلفتی و کم اهمیت جلوه می دهند، دوری کنید. این صندلی ها...
دینامیت موفقیت : زمان شارژ باتری شما
دینامیت موفقیت : زمان شارژ باتری شما این موضوع را بدانید که پولدارترین مرده گورستان بودن، افتخار نیست. مطمئنا نمی خواهید به عنوان بهترین دانشمند، پزشک، محقق، مدیر، فروشنده یا حتی کارمند تا ابد در قبر بخوابید. یک مادر، همسر،...
کمال پرستی را کنار بگذارید (۱)
کمال پرستی را کنار بگذارید (1) "اگر لاغرتر، زیباتر، پولدارتر، یا باهوش تر بودم، زندگی بهتری داشتم و خوشبخت تر بودم"، این رویایی است که خیلی ها را بیمار، ناامید و غمگین می کند. مشاوران روان شناسی، بر این باورند...
بهانه بی بهانه : برخورد مستقیم با ترس
بهانه بی بهانه : برخورد مستقیم با ترس تنها راه برخورد با یک ترس این است که با آن رو در رو شوید. گرایش طبیعی بسیاری از مردم این است که انکار کنند مشکلی دارند که نوعی ترس آن را...
برندسازی شخصی : شما همیشه در معرض دید هستید (۱)
برندسازی شخصی : شما همیشه در معرض دید هستید (1) شما مظهر برند شخصی تان هستید، برند شما چیزی فراتر از پوشش تان است. برند شخصی شما تصویری از کل وجودتان است. وضعیت بدنی، حالت چهره، صدای شما همگی مهمند....
قدرت زمان : اولویت بندی درست
قدرت زمان : اولویت بندی درست "موفقیت یعنی هدایت همه نیروهای پراکنده به سوی یک کانال واحد." جیمز آلن توانایی شما در تعیین اولویت اهداف، وظایف و فعالیت هایتان کلید کارایی فردی شماست. این کار آسانی نیست. تمایل طبیعی انسان سنگین...