ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۴
451 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی : شما همیشه در معرض دید هستید (۲)

  • دست دادن

یکی از روش های پیشنهاد برای برقراری ارتباط دست دادن است. دست دادن یکی از رایج ترین نوع احوالپرسی است که اگر درست انجام شود باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود و این پیام را می رساند “از دیدن شما خوشحالم”. دست دادن انرژی شما را به طرف مقابل منتقل می کند و زمینه را برای ارتباط مهیا می سازد.

موقع دست دادن باید حواس تان باشد که زیادی محکم و یا زیادی شل دست ندهید. زیادی محکم دست دادن پیام چیرگی و رقابتی را می رساند و زیادی شل هم نشان دهنده ی این است که شما اعتماد به نفس ندارید.

  • حرکات و حالات

حرکات و حالات شما نشان دهنده ی اعتماد به نفس و یا عدم امنیت شما را می رساند. اگر آگاهانه رفتار نکنید این حرکات خود واقعی شما را آشکارتر از آنچکه می خواهید به نمایش می گذارد.راه رفتن شما می تواند نشان دهنده ی آرامش یا استرس شما باشد، زمانی که چیزی را به دست کسی می دهید نحوه ی ارائه شما نشان دهنده ی میزان احترامی است که برای آن شخص قائل هستید. حرکات دست هم می تواند بیان کننده ی این باشد که از کسی دلخورید یا صبور و با ملاحظه هستید.

  • تنظیم صدا

مسلما صدای شما یکی از ابزار ارتباطی بسیار مهم است. تسلط بر روی صدا می تواند جنبه ی مثبت از ظاهر برندتان باشد که عبارت است از:

زیر و بمی صدا: شما می توانید با تمرین زیر و بمی صدایتان را تغییر دهید. صدای شما نباید زیادی ریز یا بم باشد باید صدای گوش نوازی باشد شنونده از شنیدن آن اذیت نشود.

سرعت: سرعت صحبت کردن هم خیلی مهم است. شما نباید زیادی تند صحبت کنید که مخاطب متوجه همه ی صحبت های شما نشود و نباید خیلی هم کند صحبت کنید که حوصله ی مشتری سر برود و به حرف شما گوش ندهد. آرام و شمرده و با لحنی دوستانه صحبت کنید.

حجم صدا: حجم صدا باید متعادل باشد، نه خیلی بلند و نه خیلی آهسته، حجم صدا را باید مثل رادیو درست تنظیم کنید و با انرژی مناسب موقعیت صحبت کنید برای مثال اگر در مورد مسئله ی جدی صحبت می کنید نباید خیلی شوخی کنید.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

 

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *