تکنیک فروش : موانع اساسی در اعتراض پنهان (۲) کند و کاو موضوعات اساسی: ممکن است شما با دقت بیشتری در موضوعاتی که بر اساس تجربه به دست آورید، متوجه ی اعتراض پنهان مشتری شوید، در نتیجه او را تشویق می کنید تا درباره ی آن صحبت کند. برای این کار می توانید از مشتری بپرسید "چه چیزی ذهن شما را مشغول کرده است؟ آیا نکته ی دیگری وجود دارد که شما آن را دوست ندارید؟" در اینجا مشتری ترغیب...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی : چهره ای حرفه ای از خودتان نشان دهید
برندسازی شخصی : چهره ای حرفه ای از خودتان نشان دهید چهره ی حرفه ای شما ترکیبی از رفتار و ظاهر شماست که نشان دهنده ی اعتماد به نفس، وقار، تسلط شما بر خود و سبک پوشش شماست. چهره ی...
قدرت زمان : وظایف اضطراری و وظایف مهم
قدرت زمان : وظایف اضطراری و وظایف مهم در تعیین اولویت ها لازم است به خاطر داشته باشید وظایف مهم را از وظایف اضطراری تفکیک کنید. به خاطر داشته باشید که وظایف اضطراری به ندرت مهم هستند و وظایف مهم...
تکنیک فروش : موانع اساسی در اعتراض پنهان (۱)
تکنیک فروش : موانع اساسی در اعتراض پنهان (۱) یکی از موانع اساسی در اعتراض پنهان نداشتن قدرت خرید متناسب با قیمت محصول است. اصولا مردم از اعتراف به نداشتن بودجه ی کافی خجالت می کشند. برخی از مشتریان از...
دینامیت موفقیت : یک شب پر از حادثه
دینامیت موفقیت : یک شب پر از حادثه رافائل ۲۰ ساله در خانواده ای متوسط، اما بسیار محترم و آبرومند زندگی می کرد. شش پزشک و یک انترن جوان، تمام شب در اتاق عمل کوچک بیمارستان «سنت خوان» واقع در...
چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (۲)
چند نکته برای انتخاب کلید واژه برای سئو و بازاریابی محتوا (2) در ادامه ی مقاله ی گذشته، نکاتی را که در رابطه با سئو و انتخاب کلید واژه باید مد نظر قرار دهیم را ذکر می کنیم: آیا کلید...
بهانه بی بهانه : همیشه فعال باشید
بهانه بی بهانه : همیشه فعال باشید به جای اینکه روی اتفاقی که افتاد و اینکه مقصر چه کسی است تمرکز کنید روی راه حل و کاری که الان می توانید انجام بدهید متمرکز شوید. به این فکر کنید که...