بسیاری از رفتارهای یک سازمان، حول نزاکت و ادب میچرخند. متأسفانه در محیطهای کاری پرمشغله و پرفشار، احتمال دارد که این آداب رعایت نشوند. آنچه در زیر میخوانید، فهرستی از قوانین کلی آداب و معاشرت اداری است. به عنوان یک مدیر شما باید تمام وقت این خطوط راهنما را تمرین کنید و به علاوه لازم است این توصیهها را با تمام کارکنان خود در میان بگذارید. ۱. به همه، از رئیس شرکت گرفته تا کارکنان ساعتی، رفتارهای مؤدبانه و محترمانه...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.طوفان فکری چگونه کارآمد میشود؟
طوفان فکری زمانی ایجاد میشود که شما یک گروه از افراد را برای فکر کردن، گردهم آورید و راهحلی را که از ایدههای دیگران به دست میآید ارائه دهید. این امر اغلب با تلاشهای خلاقانهی ناب همراه است. آیا کارمند...
جهتدهی کارمند جدید
در برنامهی جهتدهی کارکنان جدید(برای خوشامدگویی و معرفی)، چه طولانی و برنامهریزی شده باشد، چه معرفی کوتاه همکاران و گشت کوتاهی در محیط کار را شامل شود، باید اطمینان حاصل کنید آنها احساس راحتی و رضایت میکنند. اگر محل کار...
رمزگشایی زبان بدن
یکی از فنونی که مدیران باید با آن آشنا باشند زبان بدن است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که هنگام سخنرانی فردی آن را غیرقابل اعتماد پیشبینی کنید و نخواهید به ادامهی حرفهایش گوش بدهید؟ این معمولاً به دلیل...
پنج کاری که مدیران نباید انجام دهند
به نظر میرسد هرکسی ایدههایی برای ایجاد انگیزه در کارکنان دارد. اما بعضی چیزها هرگز باعث ایجاد انگیزه در کارکنان نخواهند شد و در واقع بیانگیزگی هم ایجاد میکنند. در زیر لیستی از عوامل ایجاد بیانگیزگی ارائه شده است: هرگز...
کمی استرس خوب است، اینطور نیست؟
کارشناسان، استرس را به عنوان پاسخی فیزیولوژیکی به عوامل استرسزا تعریف میکنند. به بیان دیگر، استرس به معنی نحوهی واکنش بدن شما(روانی، احساسی، جسمی) به سختیها و فشارهای زندگی است. حتی وقایع شاد و خوشحالکننده نیز استرس ایجاد میکنند. یک...
چرا تشویق مهم است؟
چه مدیر ارشد یک شرکت باشید، یا رئیس یک قسمت، یا مدیر میانی، نمیتوانید بدون تشویق و قدردانی از پس کارتان بر بیایید. البته کارمندان شما برای انجام یک مسئولیت خاص حقوق میگیرند. اما اگر آنها مسئولیت را با سرعت...