تفاوت رویکرد سنتی و رویکرد روابط عمومی(PR) رویکرد سنتی در برنامه ی بازاریابی، برای بسیاری از محصولات یا خدمات، از یک استراتژی چهار مرحله ای پیروی می شود: شرکت، تولید یک محصول یا ارائه ی یک خدمت جدید را توسعه می دهد. در مورد یک کالا یا خدمت جدید که برای مصرف کنندگان مفید باشد، تحقیق می کند. یک آژانس تبلیغاتی را استخدام می کند که با تبلیغات به شیوه ی "انفجاری"، آن کالا یا خدمت جدید را معرفی می...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.در انتخاب عادت روزانه خودخواه باشید
در انتخاب عادت روزانه خودخواه باشید همیشه مردم وقتی چنین سخنی را می شنوند که "به نیازهای خود اهمیت دهید" می گویند: "آیا این کار خودخواهانه نیست؟" می خواهم از این فرصت برای رفع این نگرانی استفاده کنم. اعمال این...
تغییر نگرش از طریق تغییر حالت بدن
تغییر نگرش از طریق تغییر حالت بدن اگر حس و حال تان را دوست ندارید، حالت بدن خود را تغییر دهید. با تغییر وضعیت بدن، چارچوب ذهنی نیز تغییر می کند. اگر حس خوبی دارید، دقت کنید که حالات بدن...
شما سِنت ها را صرفه جویی کنید، دلارها خودشان پس انداز می شوند
شما سِنت ها را صرفه جویی کنید، دلارها خودشان پس انداز می شوند اگر می خواهید ثروتمند شوید، حساب تک تک سنت های خود را داشته باشید. تصمیم بگیرید روزی 3، 5 یا 10 دلار پس انداز کنید. این پول...
تبلیغات مرده است، زنده باد روابط عمومی یا PR
تبلیغات مرده است، زنده باد روابط عمومی یا PR چگونه ممکن است تبلیغات مرده باشد در حالیکه همه جا حضور دارد؟ به هر طرف که نگاه می کنید آگهی تبلیغاتی می بینید. درست مثل نقاشی. نقاشی هم مرده است؛ با...
شیوه های ضعیف مدیران
شیوه های ضعیف مدیران ابتدا بهتر است به مشکلات بپردازیم. در اینجا به دام هایی اشاره می کنیم که مدیران به خاطر ضعف و فقدان آگاهی، درون آنها افتاده اند. رَدای مدیریت این ضعف مدیریتی ناشی از دیدگاه کارفرما نسبت...
تسلیمِ با متانت، در برابر مشکلات را تمرین کنید
تسلیمِ با متانت، در برابر مشکلات را تمرین کنید "تسلیم با متانت" اصطلاحی است که من برای توصیف روند "بگذار بگذرد" در خانه یا هر جای دیگر استفاده می کنم. این تسلیم برخورد با وقار و فروتن با هرج و...