استانداردها در تصمیم گیری مدیران به منظور ایجاد افزایش اعتماد به نفس کارمندان، از سایر استانداردها می توان بعنوان امتیازی برای رفع فشارهای وارد بر مدیر استفاده کرد. اگر این معیارها به درستی به کار گرفته شوند، هر گونه نظریه های شخصی را از تصمیم های دشوار مدیران بر می دارند. با بررسی عینی آنچه مدیران باید بعنوان سطح حداقل یک کارمند انتظار داشته باشند، یک خط مشی کلی بوجود می آید که به مرور پایه و اساس یک تصمیم...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.جک دورسی و ده قانون موفقیت او (۱)
جک دورسی و ده قانون موفقیت او (۱) ۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان خالق توییتر توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی آنلاین است که به کاربرانش امکان میدهد با ۱۴۰ کاراکتر، پستهای متنی بفرستند. جک دورسی خالق این شبکه اجتماعی...
زبان بدن: مالیدن دست ها به هم، به نفع تو یا من؟
زبان بدن : مالیدن دست ها به هم، به نفع تو یا من؟ در زبان بدن وقتی کف دست ها را به هم می مالید، به این معناست که انتظار اتفاق خوبی را می کشید. سرعت مالیدن آنها به هم...
سیر تکاملی بازاریابی در ایران
سیر تکاملی بازاریابی در ایران مراحل تکامل بازار، در کشور ما نیز همان سیر طبیعی تکامل بازاریابی را که در مقالات گذشته گفته ایم، داشته است. هنوز خاطره ی تجارت های پر سودی که به دلیل موقعیت ژئوپولیتیکی کشور، به...
تعیین اهداف، چگونه عمل می کند: قانون جذب
تعیین اهداف، چگونه عمل می کند: قانون جذب شما فقط چیزهایی را می بینید، تجربه می کنید و بدست می آورید که در جستجوی شان هستید. اگر ندانید دنبال چه هستید، مطمئن باشید به آن نمی رسید. ما به طور...
بازاریابی محتوایی: مجموعه ای از تعاریف
بازاریابی محتوایی: مجموعه ای از تعاریف استراتژی بازاریابی با نام های گوناگون هدایت می شود: نشر سفارشی، رسانه ی سفارشی، رسانه ی مشتری، انتشارات مشتری، رسانه ی اعضا، رسانه ی خصوصی، استراتژی محتوا، محتوای برندینگ شده Branded content، رسانه های...
برنامه ریزی برند
برنامه ریزی برند برنامه ریزی برند شامل سه مدل و راهکارهای متفاوت برای هر کدام است این سه مدل عبارتند از: ١- مدل جایگاه سازی برند که شامل چهار مورد است: چارچوب رقابتی مرجع (مشخص کردن بازار هدف و ماهیت...