بالا بردن مهارت کارمندان ، با تبدیل تعلیم به تربیت ابتدا بهتر است تفاوت بین تربیت و تعلیم را بدانیم. عدم آشنایی با این مفاهیم باعث می شود بسیاری از مدیران نتوانند به رشد مهارت های کارکنان خود کمک کنند. فراهم کردن علم، هدف تعلیم است. وقتی شما یک برنامه ی تعلیم و تربیتی را ارزیابی می کنید، تنها آن چه یک نفر در پایان دوره ی تعلیمی آموخته است را در نظر می گیرید. از طرف دیگر تربیت، علم...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.آسیب شناسی ساختاری: آلودگی
آسیب شناسی ساختاری تاکنون به این نتیجه رسیده ایم که می توان محتوای یک حالت نفسانی را با وضوح از یک حالت نفسانی دیگر تمیز و تشخیص داد و همچنین به این نتیجه رسیده ایم که افراد می توانند با...
چطور اعتماد به نفس داشته باشیم ؟
چطور اعتماد به نفس داشته باشیم؟ اعتماد به نفس چیست؟ بهترین تعریف اعتماد به نفس «شناخت توانایی ها و ارزشهای خودتان» است. اعتماد به نفس به این معنا نیست که فکر کنید در همه ی کارها بهترین هستید؛ بلکه به...
در هر نقطه عطف زندگی، چه کسی حضور دارد؟
در هر نقطه عطف زندگی ، چه کسی حضور دارد؟ در هر نقطه عطفی در زندگی شما کسی معمولا هست که شما را راهنمایی می کند، دری را به روی شما می گشاید یا به شکلی به شما کمک می...
مشتری مداری: تعریف مشتری و ارباب رجوع
مشتری مداری: تعریف مشتری و ارباب رجوع تعریف مشتری مشتری Customer همان کسی است که نیازش را خودش تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می کند و حاضر است بابت آن هزینه ی مناسبی را...
اثر مرکب: تغییر سخت است
اثر مرکب : تغییر سخت است چیزی وجود دارد که 99 درصد آدم های شکست خورده و آدم های موفق در آن مشترک هستند؛ همه ی آنها از انجام دادن کارهای مشابه نفرت دارند. تفاوت در این است که آدم...
تفاوت بین محتوا و بازاریابی محتوا
تفاوت بین محتوا و بازاریابی محتوا بیایید یک بار دیگر نگاهی به اولین تعریف بازاریابی محتوا بیاندازیم، ولی این بار کلمات "با ارزش و جذاب" را حذف کنیم. "بازاریابی محتوایی، یک فرآیند کسب و کار و بازاریابی است که برای ایجاد...