آلودگی دو طرفه در آسیب شناسی رفتاری آلودگی دو طرفه زمانی اتفاق می افتد که شخص پیامهای «والدی» را بازنوازی می کند و با باورهای «کودک درون» آنها را تایید میکند و هر دوی اینها را با واقعیت اشتباه می گیرد. بعنوان مثال: (والد) «به آدمها نمی شود اعتماد کرد.» همراه می شود با (کودک) «من هیچگاه نمی توانم به کسی اعتماد کنم.» یا، (والد) «بچه ها را باید دید، نباید صداشون در بیاید» همراه می شود با (کودک) «برای...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.بازاریابی محتوایی: نظر مشتریان درباره ی محتوا
بازاریابی محتوایی: نظر مشتریان درباره ی محتوا مطابق مطالب عمومی راپر Roper Public Affairs، بیش از 80 درصد خریداران ترجیح می دهند اطلاعات شرکت را در قالب یک سری مقاله دریافت نمایند تا به صورت تبلیغات. 70 درصد آنها عنوان...
کسب مهارت سخنرانی (۴)
در ادامه ی سری مقالات کسب مهارت سخنرانی مطلب زیر را دنبال کنید. ۴. تمرین! تمرین! تمرین! آخرین نکته ای که باید به آن اشاره کنم این است که تمرین کنید. بهترین راه برای تقویت اعتماد به نفس در هنگام...
برندسازی شخصی: چطور اکوسیستم برندتان را کنترل کنید
برندسازی شخصی: چطور اکوسیستم برندتان را کنترل کنید کلمهی «اکوسیستم برند» شاید کمی ترسناک به نظر بیاید؛ ولی فرم مختصری برای این جمله است: «هر جزئی از زندگی شما، از لباسهایتان گرفته تا همکارانتان، که روی برداشت مخاطب هدفتان از...
آلودگی به کودک در آسیب شناسی رفتاری
آلودگی به «کودک» زمانی که آلودگی به «کودک» دارم، افکار رشد یافته و بزرگسالانه خود را به وسیله باورهایی که از دوران کودکی من می آید تیره میسازم. اینها تخیلاتی هستند و از احساساتی نشات گرفته اند که به عنوان...
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۱)
مثل یک بیلیونر فکر کنید (۱) در دنیایی که بیش از شش میلیارد تن جمعیت دارد، فقط پانصد و هشتاد و هفت بیلیونر وجود دارد. البته احتمال موفقیت شما یک در ده میلیون است؛ اما اگر مثل یک بیلیونر فکر...
استکانِ کمر باریکِ بِرندها
استکانِ کمر باریکِ برند ها به ابتدا و انتهای طیف وسیع عناوین تجاری (برند) نظری بیندازید: نام های تجاری ای هستند که اسم آنها به گوش هیچ کس نخورده است و نام هایی هم هستند که همه آنها را می...