چطور در نظر مخاطب قابل اعتماد باشیم به وضع ظاهر دروغ گفتن توجه کنید . حتی وقتی حقیقت را می گویید گاه وقتی با دیگران حرف می زنیم و دروغ هم نمی گوییم، تحت تأثیر ارعاب طرف مقابل قرار می گیریم. مرد جوانی برای زن زیبایی درباره موفقیتهای تجاری اش حرف می زد. زنی هم تعریف می کرد که موفقیتهایی که با یک مشتری به دست آورده بسیار چشمگیر بوده است. مشکلاتی نیز ممکن است رخ دهد که بستگی به...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مشتری مداری: مشتری وفادار Loyal Customer
مشتری مداری: مشتری وفادار Loyal Customer مشتری وفادار کسی است که به طور مکرر از یک فروشنده کالا و خدمات می خرد و نسبت به او نگرش مثبتی دارد و به همین جهت خرید از او را به تمامی آشنایان...
اثر مرکب: فیلتر کردن ورودی های ذهنی
اثر مرکب: فیلتر کردن ورودی های ذهنی قدم اول: مراقب بودن مگر اینکه در یک غار یا جزیره ی دور افتاده مخفی شوید، در غیر این صورت آب آلوده را داخل لیوان تان خواهید ریخت. بیلبوردهای تبلیغاتی، برنامه های شبکه...
بازاریابی محتوایی: آیا رسانه های سنتی مشکل نقدینگی دارند؟
بازاریابی محتوایی: آیا رسانه های سنتی مشکل نقدینگی دارند؟ در اوایل سال 2013، (IAB(interactive Advertising Bureau یک رویداد یک روزه در خصوص کسب و کار رسانه در ارتباط با بازاریابی محتوایی برگزار کرد. در این رویداد، مدیر یکی از نشردهنده...
تکنیک سلام دوست قدیمی
تکنیک سلام دوست قدیمی آیا می توان با هر غریبه ای احساس دوستی و صمیمیت کرد؟ با هم تکینیکی را تمرین می کنیم که به کمک آن می توانید به این مهم نایل شوید. این روش تضمین می کند با...
برندسازی شخصی: هویتتان را در نوشتههایتان نشان دهید
برندسازی شخصی: هویتتان را در نوشتههایتان نشان دهید در برندسازی شخصی یکدستبودن خیلی مهم است. هر آیتم بازاریابی، هر نامه، هر ایمیل یا هر نوع دیگر ارتباط کتبی باید برند شما را فریاد بزند. هدف این است که داستان برندتان را...
اختیار انتخاب کردن در رابطه متقابل
اختیار انتخاب کردن در رابطه متقابل هیچ نوع رابطه متقابلی به خودی خود خوب یا بد نیست. اگر می خواهید یک جریان رابطه ای روان و قابل بیش بینی داشته باشید، روابط متقابل خود را به صورت موازی نگه دارید....