چگونه در میان هر جمعیتی یک خودمانی باشید درباره چه حرف می زنند؟ آیا تاکنون اتفاق افتاده که در مجلسی باشید و حاضران درباره موضوعاتی حرف می زنند که شما کمترین اطلاعاتی درباره آن ندارید؟ شاید علتش این است که همه حاضران در مجلس یا حسابدار هستند، یا آرشیتکت و یا ناشر و شما هیچکدام از اینها نیستید. از این رو در حالی که تبسمی بر لبان خود دارید در گوشه ای می ایستید و لب به سخن باز نمی...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.افزایش بهره وری کارمندان، با استفاده از اعتمادسازی!
افزایش بهره وری کارمندان ، با استفاده از اعتمادسازی! سومین شیوه ی ترغیب کارمندان، شیوه ی اعتمادسازی است. این قضیه با خصوصیات تحت تسلط قرار دادنی که در استفاده از شیوه ی ترس و پاداش وجود دارد به طور اصولی...
کارمندان بدقلق:آیا لازم است مدیر خشمخود و کارمند را مهارکند؟
کارمندان بدقلق : آیا لازم است مدیر خشم خود و کارمند را مهار کند؟ این نکته که مدیران باید خشم خود و کارمندان خود را مهار کنند، کاری بسیار بجاست! در حقیقت نوک پیکان کوچک سازی شرکت ها، همیشه متوجه...
درک افراد از موضوعات مختلف متفاوت است!
درک افراد از موضوعات مختلف متفاوت است! حتما شنیده اید که در مورد کسی می گویند: "او چشم بینا ندارد." یعنی شخص مورد نظر موضوع مورد بحث را نمی تواند بفهمد یا آن را تجزیه و تحلیل کند. وقتی دخترم...
بازاریابی چریکی: بازاریابی یک جریان است نه یک رویداد
بازاریابی چریکی : بازاریابی یک روند و جریان است نه یک رویداد و اتفاق اکثر مردم نمی فهمیدند که بازاریابی یک فرآیند و جریان است نه یک رویداد و اتفاق. بازاریابی چریکی آغاز و حد میانی دارد اما به ندرت...
چگونه تشکر کنیم
چگونه تشکر کنیم نکته ای که مهم است این است که به روشی ساده سعی کنیم دیگران از دیدن ما خوشحال شوند. باید کاری کنیم که آنها برای ما کارهای خوب بکنند. از ما تعریف کنند، با ما مراودات تجاری...
برندسازی شخصی: چشماندازتان را ترسیم کنید
برندسازی شخصی: چشماندازتان را ترسیم کنید؛ عمل به ماموریت زندگی وقتی ماموریت زندگیتان را مشخص کردید، باید بدانید پس از اینکه آن را در جهان به انجام رساندید، چه میشود. داشتن چشمانداز به این معنی است که تصور کنید اگر...