مشتری مداری : مزایا و مراحل تکنیک QFD مزایای تکنیک 1.کاهش قابل توجه حجم تغییرات محصول پس از شروع تولید. 2.ترویج کار گروهی و بهبود ارتباطات درون سازمانی. 3.بررسی، تحلیل و اولویت بندی خواسته ها و نیازهای کیفی مشتریان. 4.امکان تحلیل وضعیت رقبا و مقایسه ی میزان رضایت مشتریان از محصولات رقبا در مقابل محصولات خودی. 5.شکایت مشتریان با اعمال این روش، به مقدار 2 تا 5 درصد کاهش یافته و در نتیجه به دلیل اعمال خواسته های مشتری، رضایت...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.برندسازی شخصی: الگوی SMART
برندسازی شخصی: الگوی SMART در مقاله گذشته از سری مقالات برندسازی شخصی، که هدفگذاری برای ارتقای برند نام داشت، ده مرحله که از نظر رندی بوسین (مربی برندسازی شخصی و مشاور شغلی) به فرآیند هدفگذاری و رسیدن به اهداف کمک...
من خوب نیستم، شما خوب نیستید:وضعیت بیهودگی و پوچی
من خوب نیستم، شما خوب نیستید : وضعیت بیهودگی و پوچی تلفن زنگ می زند. هم اتاقی ام است که از خانه تلفن می زند. «اتفاق وحشتناکی افتاده! یک لوله آب ترکیده و قبل از اینکه من بتوانم آب را...
چه کسی تغییر را کشت: مضنون اول فرهنگ
چه کسی تغییر را کشت: مضنون اول فرهنگ مظنون شماره یک فرهنگ بود و مک نالی او را در همان اتاقی که تغییر مرده بود ملاقات کرد مک نالی پرسید: دیروز صبح کجا بودید؟ فرهنگ جواب داد: همینجا. من اغلب...
۵سوالی که باید هرروز، قبل از شروع کار ازخود بپرسید!
5 سوالی که باید هر روز، قبل از شروع کار از خود بپرسید! همه روزه، قبل از اینکه شروع کنید و روزتان را آغاز نمایید، باید پنج سوال را طرح و به آن جواب بدهید. اولین سوال این است که:...
شما نمی توانید از چنگ تبلیغات فرار کنید!
شما نمی توانید از چنگ تبلیغات فرار کنید ! هر کجا که می رویم مورد تهاجم پیام های تبلیغاتی قرار می گیریم. شما حتی داخل هواپیما هم نمی توانید از تبلیغات فرار کنید. برنامه هایی که داخل هواپیما پخش می...
نتایج محسوس قدرشناسی
نتایج محسوس قدرشناسی تحقیقات نشان داده است که قدرشناسی، سلامت روحی و جسمی را تقویت میکند و استرس، نگرانی و ترس را کاهش میدهد و جلوی بیماریهایی که این احساسات در انسان ایجاد میکنند؛ مثل فشار خون بالا، بیماریهای قلبی...