آسیبهای روانی در مقابل پیامهای تکراری ممکن است کودک یک تصمیم پیش نویسی اساسی در واکنش به یک حادثه خاص بگیرد که او آنرا به شکلی بسیار تهدید کننده تجربه کرده است. شاید دختر کوچکی توسط پدرش مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است. او ممکن است همین بخش را به عنوان یک پیام پیش نویسی که بر کل پیش نویس او اثر می گذارد. دریافت کند و تصمیم بگیرد: «هیچوقت دیگر به مردها اعتماد نمی کنم.» در دوران اولیه زندگی،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مدل تکامل بازاریابی محتوایی از نظر رابرت رز
مدل تکامل بازاریابی محتوایی از نظر رابرت رز آگاهی محتوایی Content aware در اولین مرحله از این مدل، "آگاهی محتوایی" قرار دارد. این مرحله بکار گیری محتوا به منظور کنار گذاشتن تبلیغات مزاحم و نا به جا و ایجاد آگاهی قابل...
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۲)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (2) دومین راز بازاریابی چریکی آنچه که حقیقت بازاریابی است را به شما یادآوری می کند و آن سرمایه گذاری است. بازاریابی بهترین سرمایه گذاری است درصورتی که آن را درست انجام دهید و از بورس...
چطور شوخی های دوستانه بکنیم
چگونه لطیفه های دوستانه بگوييم عشاق عباراتی را در گوش یکدیگر به نجوا می گویند که جز برای خودشان برای هیچ کس معنا و مفهوم ندارد. دوستان هم گاه حرفهایی می زنند که دیگران از آن سر درنمی آورند. همکاران...
برندسازی شخصی: میخواهید مخ چه کسانی را بزنید؟
برندسازی شخصی: میخواهید مخ چه کسانی را بزنید؟ پیش از اینکه بتوانید برندتان را به افراد درست معرفی کنید، باید بدانید چه کسانی باید دربارهی شما بدانند و شما چه چیزی برایشان دارید. آنها مردم و شرکتهایی هستند که منتظرند ...
الگوبرداری در پیش نویس زندگی
الگوبرداری در پیش نویس زندگی بچه های کوچک رفتار دیگران را با درایت و حساسیت خاصی مشاهده می کنند و به طور خاصی به اینکه پدر و مادر چگونه با یکدیگر و با دیگر اعضای خانواده ارتباط برقرار میکنند توجه...
چه کسی تغییر را کشت:مضنون سوم،حمایت مالی
چه کسی تغییر را کشت : مضنون سوم ، حمایت مالی حمایت مالی همچون آگهی تبلیغاتی متحرک در مجله ی مد مردان بود. از کفش های براقش گرفته تا موهای بی نقص و فوق العاده اش، سرتاسر بی عیب و...