چگونه لبخند بر لبانشان بنشانیم برخلاف حسن جوییهای کشنده، می توانید از شیوه های دیگری استفاده کنید که من اصطلاحا عنوان نوازشهای کوچک» را برای آن برگزیده ام. نوازشهای کوچک عبارات یا کلمات نوازشگر کوچکی هستند که در جریان گفت و گوهای خود از آن استفاده می نمایید. مثلا در دفتر کارتان می توانید بگویید: «جان، کارت عالی بود.» «آفرین کیوتو.» «کارت بد نبود بیلی.» به یاد دارم در مجله ای خواندم که دختر بچه کوچکی که در خانه رفتار...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.رسیدن به هدف، به این که شما چه میکنید، ارتباط ندارد
رسیدن به هدف، به این که شما چه میکنید، ارتباط ندارد اولین چیزی که پس از نوشتن اهداف بر روی کاغذ، به ذهن هر کسی میرسد؛ این است «حالا چه کار باید بکنم که به این اهداف دست یابم؟» متاسفانه...
مشتری مداری: مدل کانو؛رابطه بین کیفیت و رضایت مشتری
مشتری مداری: مدل کانو؛ رابطه ی بین کیفیت و رضایت مشتری "پروفسور نوریاکی کانو" ژاپنی که از نظریه پردازان مشهور کیفیت در سطح جهانی است، معتقد است که امروزه کیفیت اجزاء جدایی ناپذیر در هر تجارتی به شمار می رود...
کارمندان بدقلق: عواقب درگیری های سازمانی را در نظربگیرید
کارمندان بدقلق: عواقب درگیری های سازمانی را در نظر بگیرید پس از اینکه در یک تعارض سطح پایین درگیر شدید، مکث کنید و از خودتان بپرسید اگر شما در این اختلاف عقیده برنده شوید، برای سازمان یا برای خود شما،...
چرا جایگاه فعلی شما در بازاریابی محتوایی ،مفید واقع نمیشود؟
چرا جایگاه فعلی شما در بازاریابی محتوایی ، مفید واقع نمی شود؟ قبل از آنکه با عمق بیشتری به این موضوع بپردازیم که چه چیزی باعث می شود بازاریابی محتوایی مفید واقع شود؛ بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چرا جایگاه...
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (۴)
اسرار شگفت انگیز بازاریابی چریکی (4) یازدهمین راز بازاریابی چریکی رضایت است. در میانه راه معرفی 20 راز بازاریابی چریکی با رازی مواجه می شویم که امیدواریم رویاهای شما را متلاشی نکند اما اگر می خواهید یک بازاریاب چریک شوید آن را...
کبوتر نامه بر خوش خبر باشید
كبوتر نامه بر احساسات خوش کبوتران نامه بر از یک سابقه تاریخی طولانی برخوردارند. گفته می شود که این کبوتران نامه بر تاکنون جان بسیاری را از مرگ نجات داده اند. گفته می شود در جنگ اول جهانی در نبرد...