کارمندان بدقلق: فهرستی برای انجام یک گفتگوی تأدیبی (1) تقریبا بدون شک یک یا چند نفری که زیر دست شما هستند، به شیوه ای، غیر قابل قبول عمل خواهند کرد. کارگری که پیاپی تاخیر دارد، نماینده ی خدماتی که بر سر مشتری فریاد می زدند و یا مدیری که به زیر دست خود حرف نامربوطی می زند. در این موارد این رفتارهای به قدری فاحش و غیر قابل تحمل هستند که کارمند خطاکار باید بدون تامل اخراج شود. هر چند...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ضد پیش نویس در تحلیل رفتار متقابل
ضد پیش نویس در تحلیل رفتار متقابل برخی افراد هستند که یکی از پیامهای پیش نویس خود را گرفته و آنرا به نقطه مخالفش می چرخانند. سپس آنها به جای پیام اصلی از همین پیام متضاد پیروی می کنند. اغلب...
چه کسی تغییر را کشت : پلیس ویژه و سهامداران
پلیس ویژه و سهامداران کارآگاه مک نالی برای ملاقات با کارکنان در اتاق کنفرانسی نزدیک پشت ساختمان می رفت. او میدانست در هر شرکتی سهامدارانی وجود دارند و از خودش دلسرد شده بود که فراموش کرده بود کارکنان - همان...
ساخته شدن نام تجاری لینوکس Linux توسط PR
ساخته شدن نام تجاری لینوکس Linux توسط PR یکی از بهترین نمونه هایی که می توان ذکر کرد برای بیان چگونگی ساخته شدن یک نام تجاری توسط اطلاع رسانی و روابط عمومی PR، لینوکس است. لینوکس نام تجاری ای است...
از خوب به عالی :اول فرد، بعد هدف
از خوب به عالی :اول فرد، بعد هدف در بررسی شرکت های رهسپار تعالی، روش مدیرانی که تحولات خوب به عالی را پدید می آورند، اینطور نبود که اول، مبدا حرکت را انتخاب کنند بعد افراد مناسب را بیابند. بلکه...
کارمندان بدقلق: از عهده برآمدن موثر
کارمندان بدقلق : از عهده برآمدن موثر چه شما مشغول مدیریت یک فرد ناراضی باشید، چه فردی با شیوه ی تفکر گرا و یا کارگری که بر اثر تغییر مشوش می شود، انتظار نداشته باشید که بتوانید منش و شیوه...
شادی های ساده را کشف کنید
شادی های ساده را کشف کنید بهترین شادی های زندگی در عین اینکه بی بها نیستند، اغلب بسیار ساده و تقریبا رایگان هستند. بدون شک کشف یک شادی ساده روشی بی نظیر برای افزایش شادی و آرامش بیشتر در زندگی...