ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۲
703 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

«چرا»، بسیار مهم‌تر از «چگونه» است!

مهم‌تر از این که بدانید «چگونه» باید یک کار را انجام دهید، این است که «چرا» باید آن کار را انجام دهید. در سری مقالات خلق بهترین سال زندگی شما چنین چیزی را یاد خواهید گرفت. اغلب اوقات فهمیدن این چگونگی، پرزحمت، خسته‌کننده و یا حتی مایوس کننده است. اگر به اندازه کافی دلیلی برای چرایی انجام دادن کاری وجود نداشته باشد، آن‌گاه علاقه‌ای هم برای استقامت در چگونگی انجام دادن آن نیز وجود نخواهد داشت. بنابراین قبل از این که برنامه‌ریزی خلق بهترین سال زندگی خود را آغاز کنید، اجازه دهید توضیح دهم که چرا شما باید قبل از هر کاری اهداف‌تان را تنظیم کنید.

زمانی که در مراسم خاک‌سپاری یکی از مربیانم به نام «پاول جی مایر» حضور داشتم، برای من یادآوری شد که او چه زندگی غنی و متنوعی داشته است. تجارب وی نه به اندازه یک دوره زندگی، بلکه به اندازه جمع زندگی بیست فرد گوناگون بود. خواندن آگهی ترحیم او، مرا مجاب کرد تا سرعت، کمیت و حجم اهداف خود را بازنگری کنم.

اگر پاول این‌جا بود، درباره کمیت و کیفیت موفقیت‌هایش برای شما می‌گفت. او به دلیل برخورداری از دو مهارت خاص، موفقیت‌های زیادی را به دست آورده بود که این دو مورد به شرح زیر است:

اول، قدرت برنامه‌ریزی و دوم، متعهد ماندن به اهداف بزرگ.

یکی از اولین برنامه‌هایی که او نوشته، درباره موضوعی است که به اصطلاح «برنامه‌ریزی تغییرپذیر  برای رسیدن به اهداف شخصی» نامیده می‌شود. ایده‌هایی که برای شما مطرح خواهم کرد، اغلب از مباحثی است که در این کتاب و تمرینات آن آموخته‌ام.

دو صفت متداول افراد فوق‌العاده موفق

در مصاحبه‌هایم مردم از من می‌پرسند که تا به امروز چه صفات مشترکی را در میان افراد فوق‌العاده موفق مشاهده کرده‌ام. پاسخ، سریع و چابک بودن است. در همه‌ی آن‌ها این ویژگی مشترک است. دو استراتژی مشترکی که در بین تمام این افراد وجود دارد عبارت است از:

  1. تعهد راسخ و ثابت در روند یادگیری دارند.
  2. اهداف واضح مکتوب دارند و از قبل برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند.

یک سوال: اگر می‌دانستید که اختصاص چند ساعت باعث می‌شود، ۱۰ برابر چیزی که تاکنون نتیجه گرفته‌اید، نتیجه بگیرید و اگر می‌دانستید، نتیجه‌ای که تاکنون رقبایتان با نوشتن اهدافشان بر روی کاغذ گرفته‌اند، ۱۰ برابر بیشتر از شما است، آیا این کار را  انجام نمی‌دادید؟ پاسخ آسان است؛ اما گفتن آن از انجام دادنش آسان‌تر خواهد بود.

(منبع: امسال تکرار نخواهد شد، دارن هاردی)

در ادامه مقالات خلق بهترین سال زندگی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *