ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
707 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی : کانتنت ۲۰۲۰، پروژه ی بازاریابی کوکاکولا

اگر شما تاکنون فیلم مک گوایر Jerry McGuire را دیده باشید، Blue mission statement را به خاطر می آورید. این همان لحظه از فیلم است که جری مک گرایر (بازی شده توسط تام کروز) با عرق سردی از خواب بیدار می شود و آنچه را که باور دارد جهت گیری آینده ی باشگاه ورزشی اوست، می نویسد: باشگاهی با مشتریان کمتر، خدمات بیشتر مشتریان و توجه شخصی بیشتر به ورزشکاران.

جاناتان میلدن هال Jonathan Mildenhall، معاون مدیر عامل استراتژی تبلیغات جهانی کوکاکولا، نیز دیدگاه مشابهی داشت، البته با این تفاوت که به جای اخراج شدن نظیر آنچه برای جری مک گوایر در فیلم رخ می دهد، او در حال رهبری کوکاکولا به سمت انقلاب بازاریابی محتوایی است. “بیانیه ی ماموریت آبی” میلدن هال، کوکاکولا کانتنت ۲۰۲۰ Coca Cola Content  نامگذاری شده است.

محتوای کوکاکولا ۲۰۲۰ از ۲ ویدئو تشکیل شده است (۱۷ دقیقه طول این دو فیلم است)  به تشریح استراتژی محتوایی نوشابه ها برای دهه ی آینده می پردازد (اگر قبلا این فیلم را مشاهده نکرده اید، لطفا زمانی برای تماشای این فیلم ها اختصاص دهید)

در خلال فیلم میلدن هال می گوید:

“تمام تبلیغ کنندگان، به محتوای بسیار زیاد نیاز دارند تا بتوانند تعامل خود را با مشتریان، تازه و مرتبط نگاه دارند؛ به دلیل اتصال مشتریان در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته. اگر تصمیم دارید در سرتاسر دنیا موفق عمل کنید، باید در کانون تفکر فرد ایده های غنی و بارور داشته باشید.”

کانتنت ۲۰۲۰ به چه دلیل اینقدر پر اهمیت است؟

کانتنت ۲۰۲۰ در اصل بعنوان یک ویدئوی داخلی برای گروه بازاریابی کوکاکولا، تیم اجرایی و سازمان های همکار تهیه شد تا دیدگاه استراتژیک شرکت نسبت به آینده را به تصویر بکشد. به طور کلی، استراتژی این است که آینده ی بازاریابی کوکاکولا بر پایه ی کمال مطوب بازاریابی محتوایی گذارده شود؛ چیزی که به آن “داستان گویی سیال” می گویند.

در ادامه، نکات کلیدی محتوا ۲۰۲۰ آمده است:

  • کوکاکولا نیاز به حرکت از تعالی خلاق به سوی تعالی محتوایی دارد.
  • شرکت نیاز به تولید محتوایی دارد که تعهد به ساختن جهان به مکانی بهتر و توسعه و گسترش ارزش و مفهوم در زندگی مردم را به همراه دارد؛ در حالیکه به طور هم زمان کوکاکولا را در تحقق اهداف کسب و کاری خود سوق بدهد.
  • کوکاکولا از طریق داستان ها، مکالمات را برمی انگیزد و سهم بسیار زیادی از فرهنگ عامه را بدست می آورد.

در شروع ویدئوها، این ادعا مطرح شده که کوکاکولا باید جذاب ترین محتوا در سراسر دنیا را تولید نماید. در اواخر فیلم، این نظر مطرح می شود که کوکاکولا دیگر نمی تواند به تبلیغات ۳۰ ثانیه ای تلویزون محور تکیه کند. این حقیقت که صنعت نوشابه سازی سالانه میلیاردرها دلار هزینه صرف تبلیغات می کند، در رسانه ای که بیشترین هزینه ها در آن پرداخت می شود، گفته ای بسیار بنیادی است. صنعت نوشابه سازی متوجه می شود که تبلیغات دیگر کافی نیست؛ بلکه این داستان ها هستند و نه وقفه های مزاحم که قلب و روح مشتریان را تسخیر خواهند کرد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *