IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی: مصاحبه ای در مورد کانتنت 2020

بازاریابی محتوایی : مصاحبه ای در مورد کانتنت ۲۰۲۰

اولین باری که سراغ پروژه ی کانتنت ۲۰۲۰ آمدم، بلافاصله به وسیله ی هدف تجاری که در ابتدا مطرح می شود بُهت زده شدم: “ما قصد داریم اندازه ی کسب و کار خود را دو برابر کنیم.” میلدن هال این را در ویدئو می گوید و همانطور که او اشاره می کند، آنها قصد انجام این کار را دارند؛ در حالیکه متوجه شده اند: “داستان های ایجاد شده به وسیله ی مصرف کنندگان، در بیشتر برندهای آنها، بر داستان خودشان برتری دارد.”

اول از همه: بعنوان یک شرکت، برند کوکاکولا همراه معیارهای ویژه ی خود را در بازاریابی ایجاد کرده است. ما اولین برندی بودیم که اقدام به نمونه برداری کردیم. ما اولین برندی بودیم که سیستم کوپن ها را اجرا کردیم. ما اولین شرکتی بودیم که به زنان در محیط کاری نقش دادیم. کوکاکولا تاریخچه ای از اولین هاست.

ما خودمان را در مواجهه با تغییرات گسترده ای در توزیع تکنولوژی و توزیع خلاقیت یافتیم. ما به اندازه ی کافی خوشبخت هستیم که میلیون ها مصرف کننده در حال حاضر، تمایل به تولید محتوا دارند و می خواهند محرک گفتگوهای ما باشند. این به ما فرصت می دهد تا از فرصت استفاده کرده و به طور عمیقی درباره ی چگونگی بهره برداری از دستور کار خلاقانه و تکامل یافته مان در خصوص برنهای کلیدی جهانی و محلی مان فکر کنیم.

ما ۴۰ نفر از کل شرکت را انتخاب کردیم که تمامی آنها در گروه “تعالی خلاق Creative Excellence group” کار می کردند. ما به خودمان یک فرجه ی پنج روزه دادیم که در آن به صورت جمعی اقدام به نگارش مانیفست محتوایی کنیم.

ما کار را به موضوعاتی تقسیم کردیم و هر موضوع را به یک گروه کوچک تر تخصیص دادیم. افراد اجرایی ایده های خود را برای بقیه ی اعضای گروه بیان می کردند؛ و بقیه ی افراد، ایده ها را تفکیک نموده و دوباره ادقام می کردند. از دوشنبه تا پنجشنبه، نقش من فرافکنی و طرح سوال بود. بعد از آن، در پنجشنبه شب همان هفته، من تمام آنچه را که به آن رسیده بودیم، برداشتم  کل شب را بیدار ماندم و واژه های مانیفستی را که در فیلم میبینید نوشتم.

همه ی ما بلافاصله متوجه شدیم که چیز فوق العاده ای خلق کرده ایم.

قطعا اضافه خواهد شد. ما کاملا درک می کنیم که هنوز باید ترفیعاتی قائل شویم، پیام های قیمتی داشته باشیم، بسته های دارای تخفیف و تبلیغات سنتی داشته باشیم و… که کنار گذاشته نخواهد شد؛ اما محتوا راهی است تا مشتریان نقش و جایگاه هر یک از برندهای شرکت کوکاکولا را درک کنند.

از منظر جهانی، ما باید برای مصرف کنندگانی که بار اول است محصول ما را تجربه می کنند، راه حل هایی داشته باشیم؛ و قطعا برای کسانی که برند ما را می شناسند و آن را دوست دارند، برنامه ای برای حفظ و مراجعه ی مجدد آنها داشته باشیم.

در واقع کاملا برعکس است. تولید آن ۱۰ درصد بسیار ارزان تر است، بلکه زمان خلاق بیشتری نیاز دارد. این همان جایی است که من کمی مزیت دارم. کوکاکولا برندی است که تعداد بیشماری از سایر برندها تمایل دارند خود را با آن هم راستا نمایند.

ما به شدت در مقابل ایده ها باز عمل می کنیم. اگر در این باره فکر کنید، کوکاکولا می تواند بعنوان یک برند رسانه ای عظیم با فراوانی و رسایی دیده شود. اگر مردم تمایل دارند محتوا و تجربه های خود را در اختیار ما قرار دهند، ما پذیرای آنها هستیم. سوالی که ما از خودمان می پرسیم این است: “آیا ما می توانیم از دارایی های خود بعنوان محتوا بهره برداری کنیم و آیا می توانیم از دارایی های خود، محتوا تولید کنیم؟”

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar