ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۱
469 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

یک مورد تجاری برای بازاریابی محتوایی

اگرچه بازاریابی محتوایی در عمل موضوع تازه ای نیست؛ یک رشته ی نسبتا جوان است؛ بدین معنا که تعدادی از بازاریاب ها و صاحبان کسب و کار هستند که می بایست برای بکار گیری بازاریابی محتوایی برای اولین بار، متقاعد شوند.

رابرت رز، نویسنده ی کتاب مدیریت بازاریابی محتوایی، بیان می کند مورد تجاری بازاریابی محتوایی با همان مولفه های یک کسب و کار مناسب ایجاد می شود.

۱.نیاز چیست؟ دوست دارید به وسیله ی بازاریابی محتوایی چه چیزی صورت گیرد؟

۲.آیا نیاز به قدری جدی است که نیازمند یک برنامه ی جامع باشد؟

۳.مدل کسب و کار چیست؟ چگونه کار می کند؟ چه کارهایی باید انجام دهید؟

۴.ارزش متمایز کننده ی شما چیست؟ به چه دلیل این موضوع مهم تر از سایر چیزهایی است که به آنها منابع تخصیص می دهید؟

۵.با چه ریسک هایی مواجه هستید؟ در مسیر موفقیت، با چه مسائلی مواجه می شوید؟ اگر شکست بخورید چه اتفاقی می افتد؟

آنچه در این فهرست گنجانده نشده است و باید واضح باشد: هزینه و بازده سرمایه گذاری return on investment ROI یا آنچه من “بازگشت بر هدف return on objective ROO” می نامم. این موضوعات را به صورت گسترده در این سری مقالات توضیح خواهم داد. در حال حاضر، شما فقط باید مطمئن شوید که قایق در آب است و در مسیر درست، هدایت می شود.

ما در موسسه ی بازاریابی محتوایی، به مقوله ی خرید اجرایی Executive buy برای بازاریابی بعنوان بخشی از تحقیق سالانه ی خود، نگاه کرده ایم. هر سال، بازاریابانی که خود را “بی اثر” ارزیابی می کنند، تقریبا همواره مسائل متعددی برای به سرانجام رساندنِ خرید اجرایی داشته اند.

پس یک بازاریاب برای آموزش و توجیه تیم اجرایی در خصوص ارزش بازاریابی محتوایی چه کارهایی می تواند انجام دهد؟ نظرات زیر تعدادی از همکاران CMI در خصوص اینکه ارزش بازاریابی محتوایی چیست و آنها چگونه بازاریابی محتوایی را برای کسی که راهکارهای بازاریابی سنتی را بهتر درک می کند، توضیح می دهند بیان می شود:

دوگ کِسلر:

بازاریابی محتوایی، در ابتدا اندیشیدن به نیازهای مخاطبان هدف است. حتی مدیران کوته نظر نیز باید به طور غریزی احساس کنند این چیز خوبی است. البته عیار واقعی در عمل نشان داده می شود. به آنها اطلاعات مربوط به کمپین بازاریابی محتوایی را در مقابل یک کمپین محصول محور نشان دهید؛ سپس عقب بایستید.

آهاوا لیبتگ:

بیش از هر چیزی بازاریان می خواهند مشتریان را جذب نمایند. یکی از معایب تبلیغات سنتی جنبه ی یک سویه بودن گفتمان بود: تنها ابزار برای اندازه گیری اینکه آیا جذب مشتریا واقعا اتفاق افتاده است، فروش بود. شما با بازاریابی محتوایی، می توانید گفتمان “دو سویه با مشتریان خود داشته باشید و می توانید از ابزارهای متنوع برای سنجش میزان جذب مشتریان استفاده کنید. و اگر می بینید نتیجه ای را که می خواهید نمی گیرید، می توانید به سرعت مسیر خود را اصلاح کنید؛ بدون آنکه بر روی چاپ، فضای تبلیغاتی و هزینه های تولیدی، سرمایه گذاری عمده ای کرده باشید.”

آماندا مکسیمیو:

ارزش بازاریابی محتوایی در تعامل بین مشتریان با شرکت نهفته است. تبلیغات سنتی بر سر مشتریان احتمالی فریاد می زند، در صورتیکه بازاریابی محتوایی با آنها گفتگو می کند. در اصل، بازاریابی محتوایی درباره ی خلق و مشارکت در گفتگوهای با معنا و گسترش روابط است. بازاریابی محتوایی می تواند از طریق افزایش شاخص های فروش و تثبیت جایگاه شرکت یا برند شما بعنوان یک پیشرو و رهبر سرسخت و همچنین افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وبسایت شما به شرکت شما سود برساند.

سی بی وایت مور:

آیا توجه کرده اید چه میزانی از روش های تبلیغات سنتی که به منظور ارتباط با مشتریان بکار برده اید، دیگر کارایی گذشته ی خود را ندارند؟ من توجه کرده ام؛ و این دلیل من برای حیاتی خواند بازاریابی محتوایی است؛ اما بازاریابی محتوایی در مقابل بازاریابی سنتی قرار ندارد. بازاریابی محتوایی به زیبایی با ابزارهای جا افتاده ی بازاریابی سنتی کار می کند. حتی بهتر، چرا که بازاریابی محتوایی به رویکردهای بازاریابی سنتی ارتباط، معنا و بُعد می بخشد؛ بنابراین شما با مشتریان بالقوه به تعامل می پردازید.

به عبارت دقیق تر، بازاریابی محتوایی این فضا را فراهم می کند تا به مشتریان احتمالی بگویید که هستید و این باعث شفافیت برای مشتریان می شود. تصور کنید گه در فضایی هستید که داده های مرتبط با مشتری را برای او به اشتراک می گذارید؛ داستان در پسِ آن، این است که: چگونه به مشتریان کمک می کنید. ابتدا فضای اعتماد و روابط معنادار را با آنها بنا بگذارید قبل از آنکه از آنها بخواهید از شما خرید کنند، قبل از آنکه آنها متوجه شوند به شما نیاز دارند. نتیجه ی آن، یک رابطه ی تجاری غنی تر، عمیق تر و رضایت بخش تر خواهد بود.

راه های بسیاری برای توضیح تفاوت بین بازاریابی سنتی و محتوایی وجود دارند؛ بنابراین به آنچه که تیم مدیریتی شما بیش از هر چیز به آن اهمیت می دهد، بیندیشید. در این بخش، ویژگی های بازریابی محتوایی در مقایسه با بازاریابی سنتی ارائه شده است:

بازاریابی محتوایی، درباره ی مشتری است، نه شما؛

بازاریابی محتوایی، مشتریان را به سوی محتوای مرتبط می کشاند؛ به جای یک الگوی واحد برای تمام افراد؛

بازاریابی محتوایی، یک گفتمان دو طرفه است، به جای تک گفتگویی؛

بازاریابی محتوایی، پویاتر و منعطف تر است؛

بازاریابی محتوایی، ریسک کمتری در پی دارد؛

بازاریابی محتوایی، دوره ی عمر طولانی تری دارد؛

بازاریابی محتوایی، قبل و بعد از فروش اتفاق می افتد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *