IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
بازاریابی محتوایی

چهار مزیت پنهان بازاریابی محتوایی

چهار مزیت پنهان بازاریابی محتوایی

در یک صنعت رقابتی، استعدادهای برتر و درخشان، در بالاترین مرتبه ی اولویت قرار دارد؛ در واقع، مطابق نظر سرمایه دار ریسک پذیر (و بازاریابی محتوایی برجسته)، فرد ویلسون Fred Wilson  استخدام استعدادهای برتر یکی از سه اولویت اصلی هر مدیرعاملی است؛ اما با وجود اهمیت استخدام، تاثیر یک برنامه ی بازاریابی محتوایی جذاب بر اولویت نقاط بحرانی کسب و کار می تواند به راحتی نادیده گرفته شود.

نکته اینجاست: با بخش منابع انسانی خود همکاری کنید. از واحد استخدام در منابع انسانی شرکت خود بخواهید از افرادی که به تازگی به شرکت شما ملحق می شوند، دلیل انتخاب شرکت شما را بپرسند و پاسخ آنها را با سایر کارکنان شرکت به اشتراک بگذارند. توانایی اثبات اینکه تلاش های شما در راستای محتوا، بر استخدام شرکت تاثیر گذار بوده، به شما و تلاش های شما در راستای غنی سازی محتوا کمک می کند. محتوا باید جزئی لازم الاجرا از سازمان شما بشود.

در گذشته که من در شرکت روابط عمومی کار می کردم، به خاطر می آورم با یکی از مشتریان خود که می خواست در نشریه ای که لزوما خریداران شرکت، مشتری آن نبودند، پوشش خبری داده شدند، چالش پیدا کردم.

وقتی که من بر اولویت ها تاکید مجدد کردم، آن مدیر عامل به من گفت: “این مقاله برای مشتریان ما نیست؛ بلکه برای کارکنان شرکت است. اینجا وقتی که ما در رسانه ها مطرح می شویم، روشن می شود… و من می دانم بسیاری از کارگران ما این مجله را می خوانند.”

من هرگز درس آن روز را فراموش نکردم؛ که بازاریابی محتوایی می تواند برای تحقق اهداف مشابه بسیار موثر باشد. وقتی شما یک چیز ارزشمند و مورد پسند منتشر می کنید، تحسینی که در شبکه های اجتماعی ایجاد می کند موجب اعتبار تلاش های کلی سازمان می شود. فضای موفقیت شما، فضای موفقیت همه است؛ پس مطمئن شوید که در محبوبیت محتوایی خود، همکاران خود را نیز هدف قرار داده اید؛ نه برای به رخ کشیدن خودتان بلکه برای یادآوری این موضوع که هر چقدر هم شبکه های اجتماعی پر ازدحام است، شرکت شما با مدیریت درست توانسته است به خوبی در این فضا قد علم کند.

محتوای قابل توجه نه تنها مشتریان بالقوه و بالفعل را جذب می کند؛ بلکه موجب هیاهو buzzing بین همکاران داخلی شما نیز می شود. بازاریابی محتوایی چیزی به همکاران شما می دهد تا با هم به اشتراک بگذارند؛ یا موضوعی برای بحث یا چیزی برای رقابت کردن داشته باشند.

بازاریابی محتوایی باعث می شود درها گشوده، تلفن ها زنگ بخورد و تکاپویی در میان بخش های سازمان ایجاد شود؛ همچنین، فرصت جذب طرفداران و شرکت کنندگان را به شما می دهد.

زمانی که همکاران، جذب محتوای شما می شوند، فرصتی فراهم می شود تا از آنها به منظور مشارکت در برنامه های آینده دعوت به عمل آورید. با توجه به اینکه بازاریابی محتوایی به عوامل متعدد سازمان مربوط می شود، نقش سیاسی شگفت انگیزی دارد. اطمینان حاصل کنید زمانی که توجه حامیان خود را بدست آورده اید، آنها را به درستی هدایت می کنید.

در یکی از تازه ترین مقالات شرکت فست Fast Company، رهبر بازاریابی، دان پیرز، به طور متقاعد کننده ای استدلال می کند که کلید مزیت رقابتی: “قابل اعتماد بودن فرا فعالانه” است. ایجاد محتواهای با ارزش که مردم حاضر به پرداخت برای آن باشند، ولی شما آن را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهید، یک راه قابل اعتماد برای بدست آوردن اعتماد مردم است.

دقیقا به همین دلیل است که انتقال ارزش در بازاریابی محتوایی باید از یک موسسه به فرد صورت پذیرد، که یک مدل از بالا به پایین upside down برای بازاریابی سنتی است. به عبارت دیگر، زمانی که هدف اعتماد باشد، شرکت های باید تلاش کنند از طریق عدم فروشندگی، فروش ایجاد کنند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالاتبازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar