ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۲۷
1,185 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در هر نقطه عطف زندگی ، چه کسی حضور دارد؟

در هر نقطه عطفی در زندگی شما کسی معمولا هست که شما را راهنمایی می کند، دری را به روی شما می گشاید یا به شکلی به شما کمک می کند.

بارون دو روتشیلد زمانی نوشت: “باکسی بی جهت معاشرت نکنید.” اگر واقعا جدی هستید و می خواهید به درجه ی بهترین برسید و در اوج حرفه و شغل خود قرار بگیرید، نمی توانید با کسانی دمخور شوید که در زندگی هیچ هدفی را دنبال نمی کنند. حال هر اندازه خوب و خوشایند که می خواهند باشند.

در این موردِ به خصوص، باید خودخواه باشید و به خود و آینده تان بیندیشید. باید در مورد دوستان و معاشران خود معیارهای سطح بالا در نظر بگیرید و تن به کوتاه آمدن و مصالحه کردن هم ندهید.

خیلی ها درگیر روابط و مناسبات بد می شوند و دوستی های بی مورد و بی فایده ایجاد می کنند. این کاملا نرمال و طبیعی است. اشتباه کردن هیچ اشکالی ندارد، به خصوص اگر جوان و بی تجربه باشید. اما باقی ماندن در شرایطی که مانع از پیشرفت شما می شود هرگز پذیرفتنی نیست.

مهم ترین روابط شما

سومین گروهی که کمک و همکاری شان را می خواهید افراد خانواده، بستگان و دوستان شما هستند. به قول بنجامین دیززائلی: “موفقیت در بیرون هر اندازه هم زیاد باشد جبران ناکامی در منزل را نمی کند.”

اهمیت ویژه دارد که زمان و احساسات خود را صرف رسیدن به یک زندگی خانوادگی مناسب و پر کیفیت بکنید. وقت زندگی خانوادگی شما خوب و سرشار باشد، وقتی روابط خانوادگی مستحکم داشته باشید، در هر کار دیگری که بکنید موفق می گردید.

اما اگر در زندگی خانوادگی شما اشکالی بروز کند، روی نتایج کاری شما تاثیر منفی بر جای می گذارد. داشتن مسئله در زندگی خانوادگی حواس شما را پرت می کند و انرژی تان را تحلیل می برد.

اگر مجبورید برای اینکه در زمینه ی کاری خود به حرکت درآیید تلاش زیاد بکنید، حتما این موضوع را با افراد خانواده تان در میان بگذارید.در تمام کار و فعالیت خود لازم است که افراط های عمدی بکنید. لازم است که ساعات طولانی کار کنید. ممکن است مجبور باشید روزهای طولانی بدون وقفه و مرخصی کار کنید تا کارتان را به انتها برسانید.

دقت کنید که از قبل موضوع را با افراد خانواده تان در میان بگذارید و به آنها بگویید که چرا این کار را می کنید. بعد از عبور از این مرحله می توانید بعنوان یک اقدام جبرانی با افراد خانواده ی خود بیشتر به سفر و تفریح بروید. تعادل را در زندگی خود حفظ کنید.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *