ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
651 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دستیابی به اهداف ، به تنهایی غیر ممکن است

در زندگی و تجارت و بازارگانی همه چیز در روابط خلاصه می شود. هر کاری که بکنید و یا نتوانید بکنید به شکلی با معاشران شما در ارتباط است. توانایی شما برای ایجاد روابط مناسب با اشخاص مناسب در هر مرحله از زندگی موفقیت شما را در زندگی رقم می زند و تاثیری شگرف بر این باقی می گذارد که با چه سرعتی به هدف های خود دست پیدا می کنید.

هرچه اشخاص بیشتری بشناسید، هرچه اشخاص بیشتری به شما ارادت مثبت داشته باشند، میزان موقیت تان در کاری که می کنید افزایش می یابد. یک شخص، در زمان مناسب، در جا و مکان مناسب، می تواند درها را به روی شما بگشاید و زندگی شما را متحول سازد و سال ها در کار و تلاش شما صرفه جویی کند.

بخش مهمی از هدف گذاری این است که اشخاص، گروه ها و سازمان هایی را بشناسید تا شما را در دستیابی به اهداف تان کمک کنند. برای دستیابی به هر هدفی به کمک اشخاص مختلف احتیاج دارید. اما اینها چه کسانی هستند؟

برای دستیابی به هدف های خود به سه گروه از اشخاص احتیاج دارید. اینها کسانی هستند که یا در کسب و کار شما یا در پیرامون آن قرار دارند. گروه دوم، افراد خانواده و دوستان هستند و سر انجام به کسانی می رسیم که بیرون از چرخه ی اجتماعی و شغل شما واقع شدند.

با کسب و کارتان شروع کنید

مهم ترین اشخاص حاضر در زندگی تجاری و کار و کاسبی شما چه کسانی هستند؟ برای برقراری روابط بهتر و عالی تر با این اشخاص چه برنامه ای دارید؟ فهرستی از اسامی همه ی کسانیکه در ارتباط شغلی با شما هستند، تهیه کنید. رئیس، همکاران، کارکنان زیر دست و به خصوص مشتریان، عرضه کنندگان و فروشندگان.

کدام یک از این افراد توانایی بیشتری دارند که به شما کمک می کنند؟ کدام یک می توانند مانع از آن شوند که به هدف های تان دست پیدا کنید.

گاه از اشخاص شرکت کننده در همایش هایم می پرسم چند نفر آنها دربخش خدمات مشتریان کار می کنند. تنها معدودی دست خود را بالا می برند. به آنها می گویم هر کسی در هر کاری که باشد، در بخش خدمات مشتریان هم کار می کند. به عبارت دیگر شما در هر بخشی که کار می کنید، متاثر از سایر قسمت ها، اشخاص و فعالیت آنها خواهید بود.

(منبع: هدف، برایان تریسی)

ادامه ی مقالات هدف را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *