ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۰۲
445 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: موفقیت را برای خودتان تعریف کنید

شرایط زندگی‌تان را در نظر بگیرید

چه تازه از دانشگاه درآمده باشید یا متخصصی تازه‌کار باشید، میانسالی باشید که فکر تغییر شغل هستید یا سالمندی که دارید خودتان را برای بازنشستگی آماده می‌کنید، می‌توانید از برند شخصی‌تان استفاده کنید تا هر مرحله از این سفر بزرگ برایتان لذت بخش‌تر شود. قشنگی برند شخصی این است که دچار رکود نمی‌شود.

بعضی جنبه‌های زندگی هست که در طول عمر شما ثابت می‌ماند (مثل حس شوخ‌طبعی یا هوش شما)، ولی هرچه باتجربه‌تر و متخصص‌تر می‌شوید، برندتان هم تکامل پیدا می‌کند تا جنبه‌های تازه شما را نشان بدهد. برند شخصی شما همراه با شما رشد می‌کند.

موفقیت را برای خودتان تعریف کنید

برای قدم گذاشتن در راه برندسازی شخصی باید بدانید که موفقیت برای شخص شما چه معنایی دارد. آیا موفقیت چیزی است که دیگران در شما می‌بینند؟ آیا دستاوردهای شما نشانه موفقیت‌تان است؟ آیا میزان درآمدتان نشانه موفقیت شماست؟ اینکه از درون چقدر انگیزه دارید؟ یا شاید تعریف موفقیت برای شما این است که چقدر آزادید انتخاب‌های خودتان را داشته باشید و مسیر دلخواه خودتان را برگزینید.

من می‌دانم اینکه مالک موفقیت خودتان باشید (هر معنایی که برایتان داشته باشد) برای دستیابی به موفقیت بسیار مهم است. برندسازی شخصی کمک می‌کند تا این پرسش‌ها را بررسی کنید. شاید وقتی هنوز اول راهید، ندانید موفقیت برایتان به چه معناست؛ اما کمی که پیش بروید کم‌کم دیدتان درباره‌ی این موضوع روشن‌تر می‌شود.

به ندای درونتان گوش بدهید

اگر فهمیدن اینکه واقعا چه کسی هستید، به‌نظرتان سخت است، به شما اطمینان می‌دهم که اصلا این‌طور نیست. شما همین الان ندای درونی دارید که می‌تواند شما را به‌سمت هویت واقعی‌تان هدایت کند. این همان ندایی است که می‌گوید: «آره، دنبال این رو بگیر» من معتقدم اگر درنگ کنید و به این ندای درونی گوش بدهید، بهترین پاسخ را پیدا می‌کنید.

به یاد داشته باشید که: اگر دفاع‌هایتان را کنار بگذارید و به استقبال خود واقعی‌تان بروید، یعنی جایی که نقاط قوت، استعدادها و شخصیت واقعی‌تان نهفته است، آزاد می‌شوید. همین‌طور که در مسیر برندسازی شخصی پیش می‌روید، باید به ندای درونی‌تان بیشتر توجه کنیدتا بتوانید بفهمید حرفش چیست، مشخص کنید که ماموریت زندگی و توانمندی‌های شما در کدام نقطه به هم می‌رسند و به شکلی هدفمند جلو بروید.

در ادامه مقالات برندسازی با ما همراه باشید …

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *