ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۲
817 بازدید
۲ دیدگاه
اشتراک گذاری
مراقبت از کارکنان

از خانواده ای ساده می آیم. پدر و مادرم به طبقه ی کارگر جامعه تعلق داشتند و هرگز کسی در خانواده ام تحصیلات عالی نداشت. مسائل زیادی را از پدرم آموختم. او توجه زیادی به تربیت من داشت. پدر و مادرم واقعا فداکاری کردند و در زندگی چیزی را از من دریغ نداشتند.

در زندگی کاری ام نیز سعی می کنم از آنها دنباله روی کنم. به همین دلیل علاقه دارم بر روی کارکنانم سرمایه گذاری کنم. باورم این است که همین سرمایه گذاری هاست که روزی نتیجه خواهد داد.

به یاد دارم که در سال های اول کارم روزی یکی از مدیران به من تلفن کرد و گفت: “می توانی چند دقیقه به اتاقم بیایی؟” به سرعت خودم را به اتاقش رساندم. به تازگی به نامه ی شکایت آمیزی پاسخ داده بودم. آن روزها مشتری های ناراضی به سازمان شکایت نامه می فرستادن و من مسئول پاسخ به این نامه ها در سازمان بودم.

پس از پایان صحبت های مان، او گفت: “راستی فیلیپ، می خواستم بگویم که پاسخ آن نامه بسیار عالی بود. فکر نمی کنم من می توانستم پاسخی بهتر و قانع کننده تر از تو بدهم!” این جمله ی مدیر باعث دلگرمی ام شد و حسابی خوشحال شده بودم.

فکر می کنم لازم است کارکنان احساس کنند که مدیران و رهبران به کاری که انجام می دهند، علاقه دارند. پژوهشی انجام داده ام که نشان می دهد ارتباطی روشن میان احساس کارکنان درباره ی کار کردن در سازمان ها و عملکرد واقعی آنها وجود دارد.

ما در سازمان مان زمان زیادی را صرف آموزش کارکنان خود می کنیم تا مطمئن شویم افرادی کارآمد با مهارت ها و دیدگاه های مناسب برای مان کار می کنند و به ارزش های سازمانی می افزایند. ما در سازمان مان به نوآوری ها و خلاقیت ها اهمیت می دهیم و موفقیت ها راجشن می گیریم.

یکی از برنامه هایی که در روزهای اول کارم در این سِمَت به انجمنش متعهد بوده ام، توجه به کارکنان در وهله ی اول، مقابله با چالش ها و فراتر رفتن از مرزها و انتظارات بوده است. این شیوه ی کار ماست و رویکرد و رفتارهای مان بر این اساس استوار است. کارکنانی که به این شکل عملکرد مثبت دارند، تشویق می شوند و به آنها پاداش داده می شود. به این شکل به آنها ثابت می کنیم که خودشان و عملکردشان برای ما مهم است.

بنابراین باورم این است که سرمایه گذاری در افراد و درک و شناخت آنها موجب رسیدن به نتایج شگفت انگیز سازمانی خواهد شد.

(منبع: انگیزه در کار، موسسه ی هاروارد بیزینس پِرِس)

ادامه ی مقالات انگیزه در کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

2 پاسخ به “مراقبت از کارکنان”

  1. مهمان گفت:

    سلام
    ممنون از مطالب سایت عالیتون
    مشکل لود با ip دارید
    چک کنید لطفا
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *