ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
310 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مهم نیست که اندازه‌ی کسب‌وکار شما چقدر است و در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، برای اینکه بتوانید در بازار دیجیتال رقابت کنید باید راه‌هایی را برای بهبود جستجو در گوگل و درنتیجه جذب مخاطب بیشتر دنبال کنید. اغلب صاحبان کسب‌وکار به این موضوع فکر می‌کنند که چگونه می‌توانند نتایج جستجوی گوگل را برای  شرکت خود بهبود بخشند و به‌دنبال راه‌کاری برای آن هستند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به شما پنج روش برای بهبود نتایج جستجوی گوگل را بگوییم.

برای ارتقاء رتبه‌ی سایت یکی از بهترین روش‌ها بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو است. با بهینه‌سازی سایت خود و محتوای آن برای موتورهای جستجو مانند گوگل، شما می‌توانید ترافیک بالاتری را در سایت خود داشته باشید، این به ‌معنی افزایش تعداد بازدیدها از سایت شما است.

واقعیت این است که سئو یک تاکتیک کوتاه‌مدت یا سریع نیست، این روش نیاز به‌صرف زمان و تلاش مداوم دارد؛ امّا برای کسانی که می‌خواهند به مشتریان بیشتری برسند باید الگوهای تعیین شده برای موتورهای جستجو را دنبال کنند.

این بدان معنی است که اگر می‌خواهید رتبه‌ی گوگل کسب‌وکار شما بهبود یابد باید این کار را انجام دهید. امروزه بسیاری از سایت‌ها برای به دست آوردن مشتریان بیشتر از این روش استفاده می‌کنند؛ بنابراین ما در این مقاله پنج روش را برای بهبود نتایج جستجوی گوگل که نتایج بسیار خوبی داشته است در اختیار شما قرار می‌دهیم.

گام اول: با ساختار سایت خود شروع کنید

اهمیت توجه کردن به ساختار ساخت در بهبود نتایج جستجوی گوگل

اگر در این فکر هستید که چطور می‌توانید باعث بهبود نتایج جستجوی گوگل برای کسب‌وکار خود شوید اولین قدم این است که ساختار وب‌سایت منظم داشته باشید. اهمیتی ندارد که محتوای تولیدی شما از چه کیفیتی برخوردار است اگر ساختار وب‌سایت ضعیف باشد محتوای تولیدی توسط گوگل نادیده گرفته می‌شود. زمانی که استفاده از وب‌سایت شما برای کاربران دشوار باشد به‌احتمال زیاد این دشواری برای گوگل هم وجود دارد و آن نمی‌تواند محتوای تولیدی را به‌خوبی آنالیز کند. بنابراین باعث می‌شود رتبه‌ی سایت شما در موتور جستجوی گوگل کاهش یابد. برای حل این مشکل باید مطمئن شوید که ساختار وب‌سایت به‌گونه‌ای طراحی شده که کاربران می‌توانند به‌راحتی در آن فعالیت کنند. همچنین شما باید سایت خود را به‌خوبی بهینه‌سازی کنید که بر روی تمامی دستگاه‌های هوشمند از جمله تبلت‌ها و تلفن‌های همراه به‌راحتی قابل استفاده باشد. در زیر چند راهکار کاربردی آورده شده است.

یک بررسی فنی بر روی وب‌سایت خود انجام دهید

اگر می‌خواهید باعث بهبود نتایج جستجوی گوگل در وب‌سایت خود شوید ابتدا نیاز دارید که یک بررسی فنی بر روی سایت خود داشته باشید. با انجام این کار قادر خواهید بود جایگاه سایت خود را زمانی که تکنیک‌های سئو بر روی آن قرار می‌گیرد ببینید؛ بنابراین می‌توانید با داشتن یک چشم‌انداز منطقی تنظیمات مربوط به بهبود نتایج جستجوی گوگل را انجام دهید. اگرچه شما می‌توانید یک بررسی فنی سئو را انجام دهید، امّا بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل پیچیدگی ترجیح می‌دهند آن را به یک متخصص سئو بسپارند. یک بررسی فنی جامع شامل اتخاذ یک نگاه عمیق به جنبه‌های مختلف سایت از جمله خطاهای جستجو، فهرست‌سازی و سرویس‌های میزبانی می‌شود.

گام دوم: پیدا کردن کلمه‌ی کلیدی مناسب

پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب

بسیاری از افرادی که به‌دنبال چگونگی بهبود نتایج جستجوی گوگل برای کسب‌وکارشان هستند، از اهمیت کلمه‌ی کلیدی مناسب در این زمینه آگاهی دارند. کلمه‌ی کلیدی در سئو شامل پیدا کردم واژگانی است که مخاطب هدف برای پیدا کردن محصولات، خدمات و نام تجاری شما از آن استفاده می‌کند. هنگامی که فهرستی از کلمات کلیدی مؤثر دارید، می‌توانید محتوای موردنظر خود را تولید کنید. این کار باعث می‌شود موتورهای جستجو توجه بیشتری به محتوای تولیدی شما داشته باشند و زمانی که مخاطبین محصولات و خدمات شما آن‌ها را جستجو می‌کنند وب‌سایت شما در اولویت نمایش گوگل قرار می‌گیرد. هرچه اولویت نمایش سایت شما در گوگل بالاتر باشد بازدید افزایش پیدا می‌کند و محصولات شما با فروش بیشتری مواجه می‌شود.

شرکت گوگل ابزارهایی را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری بر روی کلمات کلیدی داشته باشید.

ساخت فهرستی از کلمات کلیدی مهم

بهترین کار برای انتخاب کلمه‌ی کلیدی برای بهبود نتایج جستجوی گوگل تهیه‌ی فهرستی از موضوعات مرتبط با کسب‌وکار شما است. کدام موضوعات کلی را می‌خواهید در گوگل رتبه‌بندی کنید؟

این موضوعات می‌توانند شامل:

  • محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید
  • چالش‌هایی که کسب‌وکار شما آن را حل کرده است
  • فعالیت‌های مرتبط با حوزه‌ی کاری

علاوه بر این، با در نظر گرفتن آنچه که کسب‌وکار شما ارائه می‌دهد، باید درباره‌ی موضوعاتی که برای مخاطب هدفتان بسیار ارزشمند هست فکر کنید. آن‌ها قبل از تصمیم‌گیری برای خرید به چه اطلاعات بیشتری نیاز دارند؟ خودتان را جای آن‌ها قرار دهید تا بتوانید کلمه‌ی کلیدی مناسب را برای شروع جستجو انتخاب کنید.

جستجوی کلمه‌ی کلیدی موجود در فهرست

حالا که کمی بیشتر درباره‌ی نحوه‌ی بهبود نتایج جستجوی گوگل می‌دانید، زمان آن رسیده که کمی خلاقانه‌تر شوید. علاوه بر فهرست کلمات کلیدی اولیه، فهرستی از کلمات کلیدی که نزدیک به کسب‌وکار شما است را تهیه کنید. برای این کار می‌توانید از گوگل کمک بگیرید. برخی کلمات کلیدی در فهرست خود را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید و برای پیدا کردن عبارت‌های کلیدی مربوطه به پایین صفحه بروید. در اینجا عبارت‌های بیشتر استفاده شده توسط کاربران را که به کسب‌وکار شما نزدیک هستند مشاهده کنید. این عبارت‌ها به شما کمک می‌کند تا با مخاطبان خود و موضوعاتی که بیشتر جستجو می‌کنند آشنا شوید و می‌توانید از این عبارت‌ها برای بیشتر دیده شدن سایت خود استفاده کنید.

گام سوم: نوشتن محتوای طولانی که بر کلمات کلیدی تأکید می‌کند

اهمیت کلمات کلیدی در بهبود نتایج جستجوی گوگل

حالا که فهرستی از کلمات کلیدی دارید و می‌خواهید با آن‌ها رتبه‌ی سایت خود را ارتقاء دهید، بیایید در مورد این‌که چگونه محتوا نقش مهمی در چگونگی بهبود نتایج جستجوی گوگل برای کسب‌وکار شما ایفا می‌کند، صحبت کنیم. هرچه محتوای طولانی‌تری را با کلمات کلیدی با ارزش در سایت خود منتشر کنید گوگل رتبه‌ی سایت را بیشتر ارتقاء می‌دهد.

اگر می‌خواهید نتایج جستجوی بهتری را دریافت کنید دیگر نباید هر محتوایی را در سایت خود منتشر کنید. شما باید برای مخاطبین خود ارزش قائل شوید و محتوای استاندارد و با کیفیت تولید کنید. محتوای تولیدی باید از جهت‌های مختلف علمی و فنی بهینه‌سازی شده باشد. این تنها راهی است که می‌توانید نظر مخاطبین خود را برای ماندن در وب‌سایت جلب کنید. در ادامه چند نکته برای بهینه‌سازی یا سئو محتوای تولیدی آورده شده است.

طول محتوای خود را تغییر دهید

دیگر پست‌های ثابت ۵۰۰ کلمه‌ای خوب عمل نمی‌کنند. تولید محتوای طولانی به‌طور قابل‌توجه‌ای به نسبت محتوای کوتاه رتبه‌ی سایت شما را در جستجوی گوگل بیشتر ارتقاء می‌دهد. پس برای بهبود نتایج گوگل شما باید طول محتوای خود را تغییر دهید. به این صورت که محتوای تولیدی هم باید کوتاه باشد تا مخاطبین به خلاصه‌ی اطلاعات دسترسی داشته باشند و هم محتوای طولانی برای کسانی که می‌خواهند اطلاعات جامع‌تری به دست آورند.

استفاده از مترادف‌های کلمات کلیدی

یکی دیگر از کارهایی که برای بهبود نتایج جستجوی گوگل مؤثر است استفاده از مترادف‌های کلمات کلیدی در سرتاسر محتوای تولیدی است. همان‌طور که کلمات کلیدی را در محتوای تولیدی خود قرار می‌دهید می‌توانید برای ارتقاء سئو سایت مترادف‌های آن‌ها را هم قرار دهید. این باعث می‌شود الگوریتم‌های خاصی که برای گوگل تعریف شده است ارتباط خوبی با محتوای تولیدی شما پیدا کنند و رتبه‌ی سایت افزایش یابد.

خوانندگان را حفظ کنید

این کافی نیست که فقط خوانندگان را به صفحه‌ی خود جلب کنید. برای بالا بردن رتبه‌ی سایت باید مخاطبین خود را در سایت نگه دارید. شما باید محتوایی را تولید کنید که هم از لحاظ نوشتاری و هم جلوه‌های بصری خواننده را جذب خود کند. متن نوشته شده را به قسمت‌های مختلفی تقسیم کنید و هر قسمت را شماره‌گذاری کنید. فواصل مناسبی را بین خطوط قرار دهید تا خواننده بتواند به‌راحتی مطالب را دنبال کند.

گام چهارم: لینک‌های خود را بررسی کنید

بررسی لینک ها برای بررسی بهبود نتایج جستجوی گوگل

هر دو لینک داخلی و خارجی باعث بهبود نتایج جستجوی گوگل می‌شود. وقتی بحث درباره‌ی نحوه‌ی بهبود نتایج جستجوی گوگل برای کسب‌وکار شما صورت می‌گیرد، باید کمی وقت صرف مرور استراتژی لینک‌های داخلی و خارجی خود و همچنین یافتن فرصت‌های جدید برای ایجاد ارتباطات قابل‌اطمینان برای محتوای خود کنید.

ابتدا باید لینک‌های از دست رفته را بازسازی کنید. این‌ها، لینک‌هایی برای صفحات وب و یا محتوایی هستند که دیگر کار نمی‌کنند. عوامل مختلفی از جمله حذف صفحه‌ی سایت می‌تواند باعث خرابی لینک شود. مهم نیست که دلیلش چیست، مهم این است که لینک‌های خراب را حذف و یا بازسازی کنید. این می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی بهبود نتایج جستجوی گوگل داشته باشد. با اصلاح لینک‌های داخلی می‌توان در کمتر از ۱ ماه آمار بازدید سایت را تا ۲ برابر افزایش داد.

ابزارهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند لینک‌های از دست رفته را شناسایی کند. پس از شناسایی لینک‌های خراب باید با صرف زمان به‌دقت به بازسازی آن‌ها بپردازید. زمانی که شما به محتوای خارجی یا خارجی لینک می‌دهید، مهم است که توجه خود را به کلمات کلیدی محتوای مربوطه معطوف کنید. این‌ها کلماتی هستند که به‌عنوان لینک در متن قرار می‌گیرند و باعث می‌شوند ارتباط خوبی بین مطالب سایت برقرار شود؛ بنابراین کاربر به‌راحتی می‌تواند به محتوای موردنظر دست پیدا کند. وب‌سایت‌های بدون استراتژی برای لینک‌سازی داخلی و خارجی، مشابه با یک هزارتوی گمراه کننده است که نه برای گوگل و نه برای مخاطبین کارایی لازم را ندارد.

گام پنجم: تمرکز بر بهینه‌سازی روی صفحه

تمرکز بر بهینه‌سازی روی صفحه

بهینه‌سازی روی صفحه بخش مهمی از فرآیند بهبود نتایج جستجوی گوگل محسوب می‌شود. این بهینه‌سازی شامل کوچک‌ترین جزئیات مربوط به هر صفحه برای اطمینان از اینکه موتور جستجوی گوگل و کاربر به‌راحتی به محتوای تولیدی شما دسترسی داشته باشند و ارتباط خوبی با آن برقرار کنند.

اهمیتی ندارد که چقدر محتوای تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار باشند، اگر بر روی صفحه بهینه‌سازی‌های موردنظر را انجام ندهید مطمئناً متن نوشته شده‌ی شما دیده نخواهد شد. در زیر چند نکته‌ی مهم برای بهینه‌سازی صفحه آورده شده است.

نکاتی مهم برای بهینه سازی صفحه

برچسب‌گذاری بر روی عنوان‌ها

برچسب عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل سئو است. عنوان‌ها را باید با توجه به کلمات کلیدی که قبلاً برای ارتقاء رتبه‌ی سایت فهرست کرده‌اید انتخاب کنید. عنوان‌ها باید بسیار نزدیک به کلمات کلیدی و حتی مشابه آن‌ها انتخاب شوند.

نشانی‌های اینترنتی

نشانی اینترنتی برای هر صفحه باید شامل کلمه‌ی کلیدی باشد. سعی کنید که نشانی‌های اینترنتی را کوتاه نگاه دارید. نشانی اینترنتی کوتاه‌تر باعث ارتقاء بیشتر سایت شما می‌شود.

محتوا

برای بهبود سئو سایت باید محتوای تولیدی هم ویژگی‌های خاصی داشته باشد. به‌عنوان‌مثال باید در هر ۱۰۰ کلمه‌ی نوشته شده یک بار از کلمه‌ی کلیدی انتخاب شده استفاده شود. همچنین باید سعی کنید از تصاویر، ویدئوها، نمودارها و دیگر محتوای بصری جذاب در صفحه استفاده کنید. این کار باعث افزایش زمان ماندگاری کاربر در صفحه می‌شود که از عامل مهم برای بهبود نتایج جستجوی گوگل محسوب است.

 نتیجه‌گیری از روش‌های بهبود نتایج جستجوی گوگل

 گوگل محبوب‌ترین موتور جستجوی است که بسیاری از کاربران در فضای مجازی از آن استفاده می‌کنند. برای اینکه بتوانید مخاطب بیشتری برای وب‌سایت خود جذب کنید راهی جز بهینه‌سازی نتایج جستجوی گوگل ندارید. بیشتر کسب‌وکارها به‌دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند رتبه‌ی سایت خود را ارتقاء دهند. در این مقاله پنج روش مهم و کاربردی برای بهبود نتایج جستجوی گوگل آورده شده است.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *