ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۹/۲۱
277 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

زمانی که بازارها از فروشگاه‌های فیزیکی کم‌کم به‌سمت الکترونیکی شدن حرکت کردند، گوگل به ابزاری با ارزش برای کمک به کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک برای رسیدن به مخاطبین هدفشان تبدیل شد. یادگیری کسب درآمد از گوگل ، اولین قدم مهم برای رسیدن به موفقیت در بازارهای مدرن امروزی است.

دو روش اساسی برای رسیدن به مشتریان هدف در گوگل وجود دارد. اولین روش رایگان بوده و باید از قوانین مربوط به سئو برای رسیدن به هدف استفاده کرد. دومین روش پرداخت هزینه برای تبلیغات است که شرکت گوگل وب‌سایت موردنظر را در اولویت نمایش قرار می‌دهد.

در ادامه به شما یاد می‌دهیم که چگونه با استفاده از این دو روش از گوگل استفاده کنید و رشد بالایی را برای کسب‌وکار خود به‌دست آورید.

کسب درآمد از گوگل با استفاده از سئو

وقتی تصمیم گرفتید کسب درآمد از گوگل داشته باشید، یکی از روش‌های محبوب در بین کسب‌وکارهای کوچک، به‌دلیل محدود بودن منابع مالی، به‌کارگیری تکنیک‌های مربوط به سئو است. سئو، فرآیند بهینه‌سازی وب‌سایت و محتوای آن است که برای موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌شود. هدف از این کار دسترسی راحت‌تر مخاطبین به محتوای موردنظرشان است تا در زمان جستجو با توجه به کلیدواژه‌های وارد شده بهترین نتایج حاصل شود.

       سئو

فواید بهینه‌سازی موتور جستجو

ممکن است در ابتدای کار یک متخصص سئو برای بهینه‌سازی وب‌سایت خود استفاده کنید که نیاز به پرداخت هزینه دارد؛ اما به‌صورت کلی سئو یک فرآیند رایگان است که برای کسب درآمد از گوگل استفاده می‌شود و نیاز نیست برای این‌که رتبه‌ی سایت خود را افزایش دهید مبلغی را به گوگل پرداخت کنید. گوگل الگوریتم‌هایی را برای این‌که کاربران به نتیجه‌ی جستجوی بهتری دست پیدا کنند تعیین کرده است. شما می‌توانید با استفاده از این الگوریتم‌ها وب‌سایت خود را بهینه کنید و رتبه‌ی سایت خود را افزایش دهید.

این به معنی آن است که کسب‌وکارهای کوچک برای این‌که بتوانند خود را به رقبای قدیمی‌تر و بزرگ‌تر برسانند هنوز هم راه‌های ارزان‌قیمت و مؤثر وجود دارد. کسب‌وکارهای بزرگ با سرمایه‌های بالا در این عرصه دست بالاتر را ندارند آن‌ها هم باید مثل بقیه تحقیق کرده و محتوای بهینه و با کیفیت تولید کنند.

مزیت بزرگ دیگر بهینه‌سازی موتور جستجو و کسب درآمد از گوگل این است که محتوایی که خلق می‌کنید مدت زیادی پس از انتشار همچنان می‌تواند برای کسب‌وکارتان مشتری جذب کند. درحالی‌که یک آگهی تبلیغاتی سنتی دارای طول عمرمحدود است و نمی‌تواند مشتری بیشتری را جذب کند. این به معنی آن است که محتوایی که به‌درستی قوانین سئو در آن رعایت شده می‌تواند سالیان متوالی برایتان سودآوری داشته باشد.

نحوه‌ی کار با سئو

اگر می‌خواهید یاد بگیرید کسب درآمد از گوگل چگونه است باید اطلاعات خود را راجع به سئو و قوانین آن بالا ببرید. راهبردهای مختلف و زیادی در سئو وجود دارد که می‌تواند رتبه‌ی سایتتان را در جستجوهای گوگل تحت تأثیر خود قرار دهد. چون در این مقاله هدف دادن اطلاعات کلی است در ادامه نکاتی را پیرامون سئو ارائه می‌دهیم.

        سئو

۱ ـ بررسی سئو

اولین کاری که باید در هنگام توسعه و اجرای رویکرد سئو انجام دهید این است که مشخص کنید وب‌سایت شما در چه رتبه‌ای قرار دارد. چه خودتان بخواهید قوانین سئو را پیاده کنید، چه یک متخصص استخدام کنید در ابتدا نیاز است جایگاه وب‌سایت خود را تعیین کنید و یک بررسی اجمالی از آن داشته باشید.

در این بررسی‌ها، نقاط قوت و قسمت‌هایی که نیاز به بهبود دارد به نمایش در می‌آیند. مؤلفه‌هایی که در نظر گرفته می‌شود به‌صورت عمومی شامل موارد زیر می‌شود:

  • اطمینان از این‌که تمام نشانی‌های اینترنتی مناسب هستند.
  • بهینه بودن فهرست و ساختار سایت
  • نکات مربوط به‌سرعت سایت.
  • بررسی نکات سئو مربوط به داخل سایت که عبارت‌اند از عناوین، توضیحات، تیترها، محتوا و لینک‌های داخلی
  • بررسی نکات سئو مربوط به خارج سایت که عبارت‌اند از لینک‌های ورودی به سایت و ارزیابی درست بودن لینک‌های برگشتی

اگر در مسائل مربوط به سئو تخصصی ندارید، بررسی سئو سایت خود را به افراد متخصص واگذار کنید تا بتوانید کسب درآمد از گوگل داشته باشید. آن‌ها از تخصص خود در جهت یافتن قسمت‌های ضعیف وب‌سایت از نظر سئو می‌پردازند. با شناسایی این قسمت‌ها قادر خواهید بود به‌صورت مشخص بر روی قسمت‌هایی کار کنید که نیاز به توجه بیشتری دارند.

۲ ـ اهمیت کلیدواژه در کسب درآمد از گوگل

کلیدواژه نقش اساسی در چگونگی کسب درآمد از گوگل ایفا می‌کند. به این دلیل که کلمات کلیدی بخش مهمی از بهینه‌سازی موتور جستجو هستند. انتخاب کلیدواژه‌ی مناسب ازاین‌جهت دارای اهمیت است که می‌تواند افرادی را به‌سمت وب‌سایتتان هدایت کند که نیاز به محصولات و یا خدمات شما دارد. اگر این کلمات به‌درستی انتخاب نشوند نتیجه‌ی درستی را حاصل نمی‌کنند. در ادامه نکاتی را درباره‌ی نحوه‌ی انتخاب صحیح کلیدواژه بیان می‌کنیم:

  • موضوعاتی را که مرتبط و مفید برای مخاطبتان هستند را شناسایی کنید و برخی کلمات کلیدی را موردبررسی قرار دهید که کاربران موتورهای جستجو ممکن است در یافتن اطلاعات در مورد این موضوعات از آن‌ها استفاده کنند.
  • به این کلیدواژه‌ها کلمات دیگری که مرتبط با کسب‌وکارتان می‌شود را اضافه کنید.
  • ابزارهایی در دسترس قرار دارند که می‌توانند میزان محبوبیت کلیدواژه‌ها را مشخص کنند.
  • کلماتی را انتخاب کنید که از محبوبیت بالا و سطح رقابتی متوسط برخوردار هستند.

ابزارهای متنوع و بسیاری در اینترنت قرار دارد که اطلاعات مناسبی درباره‌ی کلیدواژه‌ها در اختیارتان قرار می‌دهد. بااین‌حال، بسیاری از کسب‌وکارها به‌دلیل حساسیت بالا و اهمیت زیاد این موضوع ترجیح می‌دهند این کار را به متخصصان سئو بسپارند.

        تولید محتوا

کسب درآمد از گوگل با تبلیغات پولی

همان‌طور که می‌دانید گوگل امکانی را فراهم کرده است که می‌توانید با پرداخت هزینه رتبه‌ی سایت خود را ارتقاء دهید و رشد مناسبی را در کسب‌وکارتان تجربه کنید. اگر می‌خواهید یک رشد پایدار داشته باشید استفاده از تبلیغات پولی در گوگل و اجرای نکات مربوط به سئو به‌صورت هم‌زمان کمک بسیار بزرگی به شما می‌کند.

فواید تبلیغات در گوگل

یکی از مزیت‌های کسب درآمد از گوگل از طریق تبلیغات پولی گرفتن نتیجه‌ی فوری است. به این صورت که پس از راه‌اندازی تبلیغات به‌سرعت ترافیک ورودی به وب‌سایتتان افزایش پیدا می‌کند. این مزیتی است که در دیگر روش‌های بازاریابی دیجیتال به‌ندرت شاهد آن هستیم.

مزیت دیگر استفاده از تبلیغات پولی جذب مخاطب مناسب با کسب‌وکارتان است. به این صورت که با انتخاب کلیدواژه‌های مناسب برای این تبلیغات این امکان فراهم می‌شود که به‌درستی به مخاطب هدفتان دست پیدا کرده و رشد بالایی را در فروش محصولات خود شاهد باشید.

تبلیغات پولی از طریق گوگل امکان ارزیابی و سنجش را برای شما فراهم می‌آورد. گوگل با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان

قرار می‌دهد به شما نشان می‌دهد چه میزان ترافیک از طریق این تبلیغات وارد وب‌سایتتان شده و چه فعالیت‌هایی را بعد از ورود انجام داده‌اند.

       تبلیغات گوگل

نحوه‌ی کار با تبلیغات پولی گوگل

اولین قدم برای شروع کار با تبلیغات پولی گوگل و یادگیری نحوه‌ی کسب درآمد از آن ایجاد یک حساب کاربری است. به‌راحتی می‌توانید در قسمت مربوط به تبلیغات گوگل حساب منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنید. برای ثبت‌نام نیاز است اطلاعاتی را درباره‌ی کسب‌وکار خود وارد کنید. این اطلاعات شامل نوع کسب‌وکار، منطقه مکانی، میزان هزینه‌کرد و کلیدواژه‌های موردنظر می‌شود.

سئو به‌اضافه‌ی تبلیغات پولی

اگر تصمیم گرفتید کسب درآمد از گوگل به‌دست بیاورید باید یک رویکرد یکپارچه در راهبرد بازاریابی موتور جستجو داشته باشید. این به معنی استفاده از هر دو راهبرد سئو و تبلیغات پولی گوگل است که باعث به حداکثر رساندن تعداد مشتریان می‌شود.

چرا ترکیب سئو و تبلیغات پولی گوگل یک راه موفق در نظر گرفته می‌شود؟ تبلیغات پولی وظیفه‌ی جذب فوری مشتری و سئو وظیفه‌ی نگه داشتن مشتری را بر عهده دارد. اگر این دو با هم ترکیب شوند یک ساختار فوق‌العاده را به‌وجود می‌آورد. البته سئو به تنهایی می‌تواند جذب مخاطب داشته باشد، اما این کار نیاز به زمان زیادی دارد همچنین نیاز است تعداد زیادی محتوای با کیفیت تولید شود تا بتوان مخاطب موردنظر را به سمت وب‌سایت جذب کرد. درصورتی‌که تبلیغات پولی گوگل به‌سرعت ترافیک ورودی سایت شما را افزایش داده و باعث رشد فروش محصولات می‌شود.

      کسب درآمد از گوگل

گوگل به‌عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجو در حال حاضر، قابلیت‌های مختلفی در جهت افزایش ترافیک ورودی به وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها برای کسب درآمد از گوگل تبلیغات پولی است. با استفاده از این روش می‌توانید به‌سرعت ترافیک ورودی به وب‌سایت خود را افزایش دهید، درصورتی‌که اگر از سئو استفاده کنید نیاز به زمان زیادی برای جذب مشتری دارید. در این مقاله اطلاعات مختصری پیرامون این دو روش ارائه شده است

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *