برندسازی شخصی : برای ایمیل تان امضا طراحی کنید
خیلی خوب است که برای ایمیل تان امضا طراحی کنید ، زیرا با هر بار ایمیل فرستادن برندتان را هم تقویت می کنید. برای طراحی امضای ایمیل می توانید با بررسی امضای ایمیل دیگران آغاز کنید ببینید که آنها چه چیزهایی را گذاشتند، آیا لوگوی خود را در امضا گذاشتند، چه مقدار متن مناسب است و شما از چه چیزهایی در امضای آنها خوشتان آمده است.
در امضای ایمیل تان بیش از حد متن نگنجانید. از لوگو و اطلاعات تماس تان برای تقویت برندتان استفاده کنید. بهتر است که موارد زیر را در امضای ایمیل تان ذکر کنید:
- نام خود یا شرکت تان
- لوگوی برندتان
- شماره تلفن تان
- آدرس ایمیل تان
- آدرس وب سایت تان
- تگ لاین برند شخصی
- آدرس شبکه های اجتماعی تان
وب سایت تان باید برند و هویت شما را به نمایش بگذارد و با مخاطب هدف تان ارتباط برقرارکند. از لوگو، فونت، رنگ و عکس هایی استفاده کنید که پیش از این در مورد آنها صحبت کردیم. راز برند کردن وب سایت تان این است که همه چیز روشن باشد و مخاطبتان متوجه شود که شما چه کسی هستید، چه کاری می توانید انجام دهید و راههای ارتباطی با شما چیست؟
برای آنکه وب سایت خوبی داشته باشید بهتر است که موارد زیر را در نظر بگیرید:
- برای سایت تان لوگو و طراحی خوبی را در نظر بگیرید، این موارد باعث می شود حرفه ای تر به نظر برسید.
- مطمئن شوید که خواندن و جستجوی مطالب در سایت شما آسان است.
- حتما از خودتان عکس حرفه ای بگیرید، استفاده از عکس چهره ی خودتان باعث می شود که خواننده به شما اعتماد کند.
- اطمینان پیدا کنید که لینک های موجود در سایت تان به روز است و به سایت های معتبر لینک دهید.
- لینک های مربوط به شبکه های اجتماعی تان را در وب سایت تان قرار دهید.
- مرتب وب سایت تان را به روز کنید.
- همواره از خود بپرسید که آیا وب سایت تان با وعده ی ویژه تان هماهنگی دارد با نه.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید