برندسازی شخصی : محیط برندتان را خاص کنید
در مقالات قبل مطالبی را در مورد ظاهر و اینکه چرا ظاهرتان مهم است گفتیم، در ادامه هم تمرکز بر روی ظاهر است اما می خواهیم به شما بگوییم چه طور بقیه محیط برندتان را مثل: موارد چاپی، بازاریابی، موارد آنلاین و فضای کاری تان را طراحی کنید تا محیط برندتان خاص شود.
دلیل اینکه ما بر روی ظاهر تمرکز می کنیم و در مورد آن صحبت می کنیم این نیست که ظاهربین یا سطحی نگر هستیم، بلکه این است که بخش عظیمی از تصمیم های مشتری بر اساس آنچه می بیند گرفته می شود. شما نمی توانید یک وب سایت را بو کنید و یا یک بروشور را بشنوید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. شما با دیدن رنگ ها، فونت ها، تصاویر و مطالبی که داخل آنها هست تصمیم می گیرید.
اگر می خواهید برند شخصی تان در اوج باشد باید بدانید که مخاطب هدفتان جذب کدام عناصر دیداری می شوند، تا به صورت یکپارچه از همان استفاده کنید.
برای اینکه محیط برندتان خاص و حرفه ای باشد می توانید از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید. سیستم هویت برند شخصی شما ارتباط قدرتمندی را برای برند شخصی شما ایجاد می کند. اگر آن را به درستی انجام دهید می تواند این حس را به مخاطب دهد که تجربه ی خوبی را با شما کسب می کند و جذب می شود.
به شدت توصیه می شود برای تعیین ترکیب رنگ، فونت و دیگر عناصر بصری از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید و از او بخواهید که با استفاده از نام شما و رنگ انتخاب شده، لوگو و یا نمادی را طراحی کند که نشان دهنده ی برند شخصی شما باشد، آن را در امضای ایمیل تان، وب سایت تان، کارت ویزیت تان و در فضای مجازی استفاده کنید.
برای اینکه طراح تان هم برند شخصی و هم آن چیزی که شما می خواهید را به درستی درک کند یک خلاصه ی طراحی بنویسید. این خلاصه به طراح کمک می کند تا طراحی خود را بر اساس نیازهای شما انجام دهد تا نتیجه دلخواه به دست آید.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید