ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
513 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا (۲)

توئیتر

توئیتر به ابزار رسمی سخن پراکنی در وب تبدیل شده است. چطور داستان خود را در توئیتر برجسته و نمایان بسازید؟ در اینجا چند نکته ذکر می شود که باید آنها را دنبال نمایید:

  • از طریق توئیت های خود یک داستان بگویید

صدای پیوسته ای برای نقل داستانی در مورد صنعت و برند خود داشته باشید. هر پست باید به نوبه ی خود، مجاب کننده باشد؛ اما مطمئن شوید صدای شما تغییر نمی کند.

  • از هشتگ استفاده کنید

استفاده از یک تا سه هشتگ مرتبط به همراه توئیت، یافتن محتوا را برای مردم راحت تر می سازد. یک هشتگ اولیه و لینک آن به کمپینی خاص، استفاده ی بهتر از این تاکتیک است.

  • آن را میدان آزمایش خود قرار دهید

محتوای اصلی خود را توئیت کنید و ببینید کدام محتواها بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند. با استناد به این اطلاعات، می توانید اقدامات محتوایی آتی خود را بهتر هدایت کنید.

  • رویدادهای صنعت را پوشش دهید

پوشش زنده ی رویدادهایی را که برای مخاطبان تان مهم اند، توئیت کنید؛ تا برند شما بتواند همچون چشم و گوش افرادی باشد که نمی توانند در آن رویداد حضور بیابند.

یوتیوب و ویمیو

گرچه می توانید با استفاده از پلت فرم های مفیدی چون بریت کو Brightcove، ویدئوهای خود را ذخیره کنید، یوتیوب، و ویمیو را می توانید برای توزیع ویدئوهای خود به مخاطبان اجتماعی، مدنظر قرار دهید. در اینجا چند نکته ی موثر وجود دارد:

  • جای گذاری یا بارگذاری ویدئو

مطمئن شوید جای گذاری embedding ویدئو، امکان پذیر است. این ویژگی به دیگر کاربران امکان می دهد ویدئوهای شما را به وبسایت های خود پست کنند.

  • میکس ویدئوهای حرفه ای و خانگی

چون همیشه یک ویدئوگرافر حرفه ای در دسترس نیست، نباید به این معنا باشد که نمی توانید فیلم های ویدئویی خوبی بسازید. ویدئوهای حرفه ای را در کنار ویدئوهای خانگی به نمایش بگذارید تا به انسانی ساختن humanize برند خود کمک کنید.

  • نشان دهید؛ حرف نزنید

نمایش Demonstraiting محصولات یا خدمات، روش موثرتری برای خلق ویدئوهای مجاب کننده است تا حرف زدن درباره ی کاری که انجام می دهید.

  • کوتاه و مختصر باشید

محدوده ی توجه مخاطب خود را باید بر مبنای ثانیه، حساب کنید. حتی برای محتوای ویدئو. محتوای شما باید کوتاه باشد، کمتر از یک دقیقه، در صورت امکان، تا پیامی روشن را به وی عرضه کنید.

  • تلفیقی فکر کنید؛ نه فقط به فیلمبرداری های طولانی

اگر ویدئوهای طولانی خلق می کنید، به مخاطب خود تکه های کوچکی از محتوا را بدهید که حکایتی منسجم را روایت می کند. ساختن ویدئو با یکبار فیلمبرداری، به راحتی مخاطب شما را خسته می کند.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *