ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
572 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

از خوب به عالی : تکنولوژی و مفهوم خارپشتی

ممکن است فکر کنید که جنون اینترنت فقط اندیشه ای است مانند یک حباب که ناگهان از بین می رود. این مطلب بیانگر چه چیزی است؟ هر کسی می داند که حباب ناپایدار است. حباب ها می آیند و می روند. این امر در مورد راه آهن، برق، رادیو، رایانه ی شخصی و اینترنت اتفاق افتاده است، و باز هم در آینده در مورد سایر فن آوری های جدید نیز رخ می دهد.

بدانیم که: تغییرات حاصل از فن آوری پدیده های تازه ای نیستند. مسئله ی اصلی، نقش فن آوری نیست. بلکه این است که سازمان های رهسپار تعالی در مورد فن آوری به گونه ای دیگر می اندیشند. اما چگونه؟

با این حال شرکت های بزرگ، در برابر تغییرات منعطف هستند و خود را با آن وفق می دهند. به عنوان مثال: شرکت “والگرینز Walgreens” بالاخره خود را با پدیده ی اینترنت انطباق داد. در اوایل دهه ۱۹۸۰، این شرکت در زمینه ی سیستم شبکه ای عظیم موسوم به پیام گیر درونی پیشگام شد.

با یک ایده ی ساده تمام فروشگا ههای والگرینز به صورت الکترونیکی به یکدیگر متصل شدند و تمام اطلاعات مشتریان به یک منبع اصلی ارسال می شوند. با انجام این کار تمام فروشگاه های والگرینز در سطح کشور به داروخانه ی محلی تبدیل شدند. به عنوان مثال اگر شما در شهر فلوریدا زندگی می کنید و به شهر فونیکس سفر کرده یاشید و احتیاج به تجدید نسخه داشته باشید. می توانید با مراجعه به فروشگاه والگرینز در شهر فونیکس نسخه ی خود را به راحتی  تهیه کنید.

شرکت کروگر “Kroger company” در زمینه به کار گیری اسکنرهای بارکد نخستین پیشگام بعد از شرکت “ات اند پی”  بود، کاری که کمک می کرد امر مرتبط ساختن خریدها به مدیریت کنترل موجودی کالا سریع تر انجام شود. شاید این امر خیلی هیجان انگیز به نظر نرسد، ولی شما تصور کنید که در انبار قدم می زنید و به جای دیدن کارتن های غله و صندوق های سیب، کوهی از اسکناس را ببینید که تا سقف چیده شده است. شما باید دقیقا اینگونه به موجودی کالا فکر کنید.

به خاطر بیاورید چگونه کروگر از فروشگاههای خواروبار فروشی ملالت بار، قدیمی و کوچک  به فروشگاههای زیبا و بزرگ و پرزرق و برق تبدیل شد. کروگر برای انجام این امر، نیاز به بیش از ۹ میلیارد دلار سرمایه ی نقدی داشت، از این رو به مدت سی سال به طور متوسط سالیانه دو برابر سودش را به سرمایه گذاری  در بخش جدید اختصاص داد.

کروگر تمام فروشگاههای قدیمی خود را به فروشگاههای مدرن و جذاب تبدیل کرد. کروگر با استفاده از فن آوری اسکن توانست صدها میلیون دلار اسکناس را از انبارهای خود خارج کند. راز ترفند جادویی کروگر همین بود. آنها توانستند به جای یک خرگوش سه خرگوش از کلاه بیرون آورند.

(منبع: از خوب به عالی، جیم کالینز)

ادامه ی مقالات “از خوب به عالی” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *