برندسازی شخصی : وبلاگ نویسی (۲)
آیکون های مربوط به رسانه های اجتماعی: آیکون ها را در جایی از وبلاگ تان قرار دهید تا دنبال کردن مطالب شما در فضاهای دیگر برای مخاطبانتان آسان باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید فقط در صورتی که در رسانه های اجتماعی فعالیت دارید آیکون های آنان را در وبلاگ تان بگذارید.
گول مد را نخورید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید که برای رسیدن به هدفتان و جذب بازار هدف به شما کمک می کند. اگر مخاطب هدفتان از فیسبوک استفاده نمی کند، دلیلی ندارد شما برای بازاریابی از آن استفاده کنید.
از RSS یا خبرخوان استفاده کنید. این فناوری برای خواننده های شما این امکان را فراهم می کند که عضو سایت شما شوند، و مطالب تان را دنبال کنند. خبرخوان، خواننده را از به روز شدن مطالب سایت آگاه می کند.
فضایی را برای نظرات خوانندها در نظر بگیرید. یک بخشی را برای ثبت نظر خوانندگان در نظر بگیرید و حتما پاسخ آنان را بدهید.
ازمطالب تان ویدیو بسازید. امروزه اکثر مردم به ویدیو علاقه ی بیشتری پیدا کردند. از همین رو سعی کنید تا مطالب تان را به صورت فایل ویدیوی هم داشته باشید، یا خودتان خیلی ساده در ویدیو با خواننده ها صحبت کنید. استفاده از ویدیو ارتباط شما و خواننده را قوی تر می کند.
امکان آسانی برای اشترک گذاری مطالب تان را فراهم کنید. از افزونه ها و ابزارهایی استفاده کنید که این امکان را به خواننده بدهد تا نظر خودشان را ثبت کنند و بتوانند به راحتی مطالب را در رسانه های اجتماعی شان با مخاطبان خودشان به اشتراک بگدارند.
عکسی از خودتان داشته باشید. استفاده از عکس بسیار خوب است. چون هم حس کنجکاوی مردم را برطرف می کند، هم باعث به وجود آمدن صمیمیتی بین شماو خوانندهها می شود که این صمیمیت موجب استحکام رابطه ی شما می شود.
(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)
در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …
دیدگاهتان را بنویسید