بازاریابی محتوایی: مقالات سفید و مقاله
مقالات سفید ، پدربزرگ محتوا هستند که معمولا بین ۸ تا ۱۲ صفحه طول دارند و در خصوص مسائلی هستند که نیازمند توضیحات زیاد است. مقالات سفید، برگه های کنفرانس، گزارشات تحقیق و یا تلخیص های فنی نیز نامیده می شوند و برای نمایش رهبران فکری (منابع قابل اعتماد در زمینه ی تخصصی خود) درباره ی مسائل حیاتی خریداران، کامل و بی نقص هستند.
نکات کلیدی مقالات سفید
مقالات سفید ممکن است علایق مصرف کننده را جلب کنند؛
شرکت را در جایگاه رهبری فکری قرار می دهد؛
برای چاپ کردن، تهیه ی PDF یا قالب های مجله ی دیجیتالی، کاربردی است.
مقاله
مقاله article، وسیله ای قابل انعطاف، هم در اندازه و هم در قالب است که، فرصت هایی را در خصوص اشاره به مسائل، تمایلات و نگرانی ها، در اختیار شرکت ها قرار می دهد. نشر مقاله، ابزاری سنتی برای ایجاد رهبری فکری در صنایع متعدد است.
نکات کلیدی مقاله
اگر با یک مقاله به هدف رسانه ای خود نمی رسید، درباره ی چند سری مقاله برای تاثیر گذاری بیشتری، برنامه ریزی کنید.
به دنبال فرصت هایی برای قرار دادن مقالات خود در رسانه ها و اینترنت، وب سایت و نیز جاهایی باشید که به محتوای زیاد نیاز دارند.
همیشه از منظر ویراستار فکر کنید؛ مقاله ی شما باید با الزامات نشر (برای مثال طول و لحن) مطابقت داشته و دارای سود بلاواسطه برای خواننده ی آن باشد.
تفاوت بین مقالات و وبلاگ ها
بازاریاب ها همیشه درباره ی تفاوت بین مقالات و وبلاگ ها می پرسند. بلاگ ها دید شفافی از شخصیت مخاطب دارند، اما مقالات هیچ دیدگاهی ندارند؛ در نتیجه گنجینه ی اطلاع رسانی هستند. به قرار دادن مقاله هایی در خصوص پرسش های متداول یا مجموعه مقالات اطلاع رسان در وب سایت خود فکر کنید.
نکته: سوالات کلیدی را می توانید از طریق ایمیل هایی که به شما می شود، لیست کنید و پاسخ آنها را در مخزن مقاله ی خود مد نظر قرار دهید.
(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)
ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…
دیدگاهتان را بنویسید