ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
488 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برند سازی شخصی : برای استراتژی برند شخصی تان آماده شوید

گام هایی که تا به اینجا در سری مقالات برندسازی گفته شد، سخت ترین گام ها در برندسازی شخصی بود. این گام ها  کمک می کند تا بهتر متوجه شوید که چه کسی هستید؛ با چه کسانی می خواهید کار کنید؟ ارزش ها و نیازها،وعده ی ویژه ی شما چیست؟ و شاید بیشتر از آن چیزی که می خواستید در مورد خود اطلاعات کسب کردید.

از اینجا به بعد مطلب هایی که گفته می شود، بیشتر به بررسی و تفکر درباره ی خود است. تهییه برنامه استراتژیک برند شخصی و اجرای آن بدین علت است که؛ برندتان را برای مردم به مرحله ی اجرا درآورید. این مرحله به سخت کوشی و تلاش بیشتری نیاز دارد.

پیش از آنکه استراتژی برند خودتان را انتخاب کنید، باید از دید مخاطب هدفتان به برندتان نگاه کنید یا به عبارت دیگر بهتر است خودتان را جای مخاطب هدفتان بگذارید، و این سوال رابپرسید: از این برند چه می خواستید؟ باید دلایل مهمی را که باعث می شود مخاطب هدف تان با شما کار کند را بشناسید.

بعد از آنکه دلایل را شناختید باید برند خود را وارد بازار کنید، که بدین منظور باید گام هایی بردارید که عبارتند از:

  • نوشتن داستان برندتان
  • شناختن بهترین راههای ارتباطی با مخاطب هدفتان
  • شناساندن و حک کردن تصویر برندتان در اذهان عموم
  • تهییه موارد مورد نیاز جهت بازاریابی تصویری

در ادامه مقالات، هر یک از موارد بالا را بیشتر توضیح می دهیم.

یکی از عوامل دیگری که برای تهیه ی استراتژی و راه اندازی برند شخصی موثر می باشد پول است. لزوما پول زیادی نیاز نیست ولی مقدار پولی متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید لازم است.

وقتی برای ساختن برند شخصی تان به آینده فکر می کنید بهتر است پاسخ این سوالات را پیدا کنید: آیا به اصلاحات و آموزش نیاز دارد؟ آیا به تجهیزات بیشتری نیاز دارد؟ آیا وسیله ی نقلیه تان با برند شما متناسب است؟

با توجه به این موارد می توانید تخمین درستی از بودجه مالی مورد نیاز بدست آورید. فکر کردن در مورد مسایل مالی در ابتدای فرآیند برندسازی از سردرگمی در اواسط اجرایی کار جلوگیری می کند، پس بهتر است برای مسایل مالی وقت بگذاریم تا در اواسط کارغافل گیر نشویم.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *