ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۹
395 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی :ناخوشایندی از کنج شما

یکی از قسمت های مورد علاقه ی من از کتاب “ده قانون” بیان اهداف ناخوشایند است:

“افرادی در زندگی موفق می شوند، که برای رسیدن به اهداف و علایقشان، خود را در شرایطی و موقعیتی هایی قرار می دهند که گاهی در آن احساس راحتی ندارند؛ این در حالی است که افراد ناموفق همیشه شرایط و تصمیم هایی را انتخاب می کنند که در آن راحت ترند.”

همین مورد دقیقا در مورد بازاریابی محتوایی شما نیز صدق می کند، اهداف شما، آن اهداف خطرناک و بی باکانه، باید همراه با چاشنی هراس شما باشد.

اگر نمی خواهید که به منبع شماره ی یک صنعت خود در زمینه ی بازاریابی محتوایی تبدیل شوید؛ پس به دنبال راحتی هستید، حال از نظر تعیین هدف، معنای آن هرچه می خواهد باشد.

باید مشتریانی داشته باشید که به محتوای شما نیاز دارند و نه اشتیاق. این باید به بخشی از زندگی و شغل شما تبدیل شود.

این کمی باعث ناخوشایندی شما می شود؛ درست است؟

برای رسیدن به این هدف چه کار خواهید کرد؟ برای تبدیل شدن به منبع شماره ی یک در صنعت خود، از چه روشی برای تولید، توزیع یا کنترل محتوا استفاده می کنید؟

این زمین شماست. دست روی دست نگذارید تا رقبای شما زمان را از مشتریان شما بدزدند.

اگر محصول یا داستانی دارید که ارزش صحبت کردن را دارد؛ در این صورت تبدیل شدن شما به یک متخصص قابل اعتماد در صنعت خود بیشتر امکان پذیر است تا وقتی که محصول یا داستان قابل بحثی ندارد؛ در واقع اگر چنین چیزهایی ندارید، پس مشکلات شما خیلی بزرگ تر از بازاریابی محتوایی است.

امروزه، جلب توجه آدم ها، سخت تر از قبل شده است. باید آن را امروز، فردا و پنج سال بعد، با ارائه ی تاثیرگذارترین اطلاعات به مشتریان خود بخرید. اهداف دشواری را برای خود تعریف کنید تا بتوانید کسب و کار خود را به پیش ببرید.

تصور کنید که یک فروشگاه حیوانات خانگی دارید. فکر می کنید که کنج محتوایی Content niche شما تامین حیوانات خانگی است؟ در اشتباه هستید.

فکر می کنید آیا امکان دارد که به متخصص عمده در بازار تامین حیوانات خانگی تبدیل شوید؟ شاید خیر. شرکت هایی مثل پتکو Petco و پت اسمارت PetSmart، میلیون ها دلار صرف این راهکار کرده اند.

این بدان معناست که وقتی در مورد اهداف خود بزرگ فکر می کنید، باید کوچک قدم بردارید. باید کنج محتوایی شما کوچک باشد. چقدر کوچک باشد؟ تا حد امکان.

برگردیم سراغ مثال حیوان فروشی. وقتی شخصیت مخاطبان این مغازه را شناسایی می کنیم، متوجه می شویم بیشتر سوالات در مورد افراد مسنی است که حیوان خانگی دارند و دوست دارند با حیوانات خود به سفر بروند.

با این اطلاعات متوجه می شوید گرچه ممکن است نتوانید به متخصص حیوانات خانگی تبدیل شوید، ولی می توانید متخصص عمده در زمینه ی تامین حیوانات خانگی برای افراد مسنی باشید که به شهرهای مختلف کشور، همراه با حیوانات خود سفر می کنند.

حالا بیایید با استفاده از گوگل ترند Google trends این موضوع را بیشتر تجزیه کنیم. تمایل به سفر با حیوانات در هشت سال گذشته رو به کاهش بوده است. این به آن معناست که افراد کمتری این عبارت را سرچ می کنند. حال اگر بر روی کلید رایزینگ Rising کلیک کنید تا جستجوهایی را که در این زمینه قرار دارند ببینید، متوجه می شوید که پرواز با حیوانات خانگی، سفر با گربه ها و سفر با سگ ها همگی جز عناوین مرتبط پر سرچ هستند.

در حالیکه جستجو یک دانش مطلق نیست؛ اما از آن در شناسایی فرصت محتوایی برای حوزه ی فعالیت خود می توانید استفاده کنید.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *