ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
411 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه درباره ی بازاریابی محتوا بعنوان یک دارایی، فکر کنیم؟

اگر محتوا را بعنوان یک سرمایه در نظر بگیرید، افراد سازمان شما، دیگر به محتوا بعنوان یک چیزی گرم و نرمی که می توانند بردارند یا رهایش کنند، نگاه نمی کنند. اگر در تمام جلسات تان از واژه ی دارایی برای تعریف بازاریابی محتوایی استفاده کنید، به تدریج این طرز تفکر محور شرکت شما خواهد شد و اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد.

اخیرا ماجرایی درباره ی یک شرکت شنیدم که روی یک مقاله ی سفید، ۳۰ هزار دلار سرمایه گذاری کرده بود اما تنها یک دانلود دریافت کرده بود. فکر نکنید این مشکل محتواست؛ بلکه این مشکل بازاریابی است. فکر کنید شما برای فروش خانه ی خود برنامه ریزی می کنید؛ ولی درباره ی آن به دیگران چیزی نمی گویید، آیا فروش اتفاق می افتد؟

سازمان های زیادی چنین کاری با محتوای خود می کنند: یعنی محتوایی تولید می کنند، اما بعد به مشتری ها و مشتری های بالقوه اجازه نمی دهند که چیزی بدانند. اما شما مطمئن شوید که چنین اشتباهی را مرتکب نمی شوید.

باید روش بازاریابی خود را ارزیابی کنید.

  • با داشتن هدف در ذهن خود شروع کنید

در سال ۲۰۰۸، موسسه ی بازاریابی محتوایی تنها یک سال داشت، ما حدود ۳۰۰۰ مشترک برای خبرنامه ی الکترونیکی هفتگی خود داشتیم که هر جمعه منتشر می شد. ما تصمیم گرفتیم به آنالیز مشترکان خود بپردازیم. چیزی را که درباره ی مشترکان CIM متوجه شدیم  هم ما را شگفت زده کرد هم خوشحال:

مشترک ما مایل بود در رویدادهای ما شرکت کند و محصولات ما را بخرد؛

مشترک بیشتر مایل بود تا محتوای ما را با دوستان خود به اشتراک بگذارد؛

در خصوص فرآیند فروش، مشترک سه برابر یک فرد غیر مشترک، خرید می کرد.

ما در CIM همچون سازمان شما، دارای اهداف آگاهی از برند، تولید مشتریان بالقوه و رهبر فکری در حوزه ی خود بودیم. آنچه از این آنالیز برای ما روشن شد این بود که برخی از اهداف بازاریابی را می توانیم از طریق یک واحد در قالب جذب مشترک انجام دهیم.

بعلاوه با تولید محتوای بازاریابی جذاب به صورت منظم و مناسب، می توانیم مشتریان بهتری برای کسب و کار خود جذب کنیم.

  • ردپای دیجیتال

در سال ۲۰۰۹، افتخار شنیدن صحبت های دان مک کارتی Dan McCarthy، مدیرعامل وقت Network Communications، نصیبم شد. دان درباره ی تغییر ذهنیت این شرکت رسانه ای و اینکه چگونه توانسته بود تعریف خود را از اشتراک توسعه دهد، صحبت می کرد.

اشتراک برای بسیاری از شرکت های رسانه ای، بیشتر به معنای تیراژ است. تیراژ مجله یا یک خبرنامه چیزی است که شما می توانید به اندازه ی آن بفروشید؛ اما دان می گفت شرکت رسانه ای او از این هزینه فراتر رفته است و روی اشتراکی تمرکز کرده است که مشتری ها مدام به آن سر می زنند؛ به بیان دیگر “رد پای پرینت دیجیتال Digital footprint”.

منابع اشتراکی ای مانند چاپ و ایمیل هنوز ابتدایی هستند؛ از طرف دیگر منابع اشتراک مثل توئیتر یا یوتیوب هم اهمیت دارند، اما با توجه به اینکه داده ها به شرکت دیگری تعلق دارند، نمی توان چندان به آنها تکیه کرد.

شما شرکت رسانه ای خودتان هستید و باید روی کانال های اشتراکی خود تمرکز کنید تا بتوانید به اهداف بازاریابی خود برسید و تنها چیزی که باعث رشد و پویایی این کانال های اشتراکی می شود، وجود مقادیر کافی محتوای جذاب است.

وقتی که روی اشتراک بعنوان هدف خود تمرکز می کنید، یافتن اینکه چه چیزی مشترک را از غیر مشترک برای شرکت شما متمایز می کند باید به یک اولویت تبدیل شود. وقتی به آن دست یافتید، باعث می شود که او به یک مشترک واقعا منحصر به فرد تبدیل شود؛ و در این صورت همه چیز برای اجرای برنامه ی بازاریابی محتوایی شما کنار هم قرار می گیرد.

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *