ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
803 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

۷ روش بکار گیری گاو بنفش

پنجاه سال است که شرکت «مورتون» از نمک، کالایی خسته کننده ساخته است. افرادی که در بخش نظارت این شرکت مشغول به کار هستند با این نظر شما واقعا موافق خواهند بود که هیچ راه دیگری وجود ندارد، مگر اینکه گاو بنفشی خلق شود. چیز خوبی که افراد سازنده ی نمک دستی از آب دریای فرانسه، از آن بی خبر بودند.

آنها به طور ثابت بابت هر یک پوند نمک شگفت انگیز خود ۲۰دلار دریافت می کردند. مردم هاوایی هم اخیرا وارد بازار نمک شده اند و نوعی نمک که ترکیب خوبی برای رستوران های خبره در خوراک شناسی بود ارائه دادند. اکنون نمک «دیاموند کوشر»، نمک خالص و بلورینی شده که به میلیون ها دلار در فروش های روبه رشد سالانه می درخشد، زیرا نمک آنها طعم بهتری به غذا می دهد.

۱.آیا محصول شما از نمک، کسالت آورتر است؟ بعید نیست. پس فهرستی از ده روش برای تغییر کالای خود تهیه کنید تا آن را برای مشتریان محبوب خود با کیفیت تر کنید (نه تغییر بیش از حد)

۲.به گروه کوچک بیندیشید. یکی از نشانه های تبلیغات تلویزیونی نیاز اندیشیدن به گروه کثیری از مردم است. اگر محصول شما مورد درخواست همه ی مردم نباشد، این اندیشه از بین خواهد رفت و دیگر ارزشی ندارد. باید تبلیغات متوقف شوند. به یک بازار کوچک متصور بیندیشید و کالایی را طراحی کنید که با برجستگی اش بازار را به طور کامل پوشش دهد. از گروه بزرگ دور شوید.

۳.به جای دیگری بروید. اگر کارخانه به سختی به شما زمان می دهد که طرح خود را معرفی کنید به جای دیگری بروید. مکان های بسیاری، طالب کالای شما هستند. بعد از اینکه محصول شما شناخته شد احتمالا کارخانه از بازگشت محصول شما استقبال خواهد کرد.

۴.کالاهای اجازه ای تولید کنید و از آن استفاده کنید. زمانی که شما قدرت گفت و گوی مستقیم با اکثر مشتریان وفادار خود را داشته باشید راحت تر می توانید محصولات مبهوت کننده را توسعه دهید و به عرضه برسانید. بدون فیلتر تبلیغات، عمده فروشان و خرده فروشان، می توانید محصولاتی را که به مراتب چشمگیرتر هستند ارائه دهید.

۵.کپی کنید نه از صنعت خودتان، از صنعت دیگران. صنعتی را بیابید که از صنعت شما راکدتر مانده باشد. ببینید کدام خاص تر است (زیاد طول نمی کشد) شما هم همان کار را انجام دهید.

۵.یک بار دیگر امتحان کنید؛ شاید هم دوبار دیگر. رقبایی را پیدا کنید که در لبه ایستاده اند و سرشار از هیجان هستند، شما کاری بهتر از آنها را انجام دهید. هرچه را که رقبایتان به خاطر آن شناخته شدند شما بهتر از آن را انجام دهید، بیشتر، بهتر و حتی مطمئن تر و متفاوت تر از آنها باشید.

۶.چیزهایی را بیابید که در حرفه و صنعت شما انجام نشده باشند. آن را انجام دهید. شرکت پوشاک «جت بلو» تقریبا لباسی با کد مشخص را برای مسافران بنیان نهاد. هنوز هم آنها به افرادی که مسافران خوش لباس هواپیما هستند (پوشیدن لباس با مارک آنها) بلیت مجانی ارائه می دهند. یک جراح پلاستیک می تواند به بیماران خود گواهینامه ی هدیه پیشنهاد بدهد. ناشر کتاب می تواند کتاب متفاوتی را برای فروش عرضه کند. «استیو لئونارد» در بیرون مغازه ی خود توت فرنگی هایی را در سبدهای پلاستیکی کوچک قرار داد و به مشتریان تعارف کرد. فروش او دو برابر شد.

۷.بپرسید. چرا که نه؟ تقریبا هرچه را که شما انجام نمی دهید دلیلی برای انجام ندادنش ندارید چرا که نتیجه ی ترس، ناکارآمدی و عدم پرسش از خویشتن است.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *