IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
7 روش بکار گیری گاو بنفش

7 روش بکار گیری گاو بنفش

۷ روش بکار گیری گاو بنفش

پنجاه سال است که شرکت «مورتون» از نمک، کالایی خسته کننده ساخته است. افرادی که در بخش نظارت این شرکت مشغول به کار هستند با این نظر شما واقعا موافق خواهند بود که هیچ راه دیگری وجود ندارد، مگر اینکه گاو بنفشی خلق شود. چیز خوبی که افراد سازنده ی نمک دستی از آب دریای فرانسه، از آن بی خبر بودند.

آنها به طور ثابت بابت هر یک پوند نمک شگفت انگیز خود ۲۰دلار دریافت می کردند. مردم هاوایی هم اخیرا وارد بازار نمک شده اند و نوعی نمک که ترکیب خوبی برای رستوران های خبره در خوراک شناسی بود ارائه دادند. اکنون نمک «دیاموند کوشر»، نمک خالص و بلورینی شده که به میلیون ها دلار در فروش های روبه رشد سالانه می درخشد، زیرا نمک آنها طعم بهتری به غذا می دهد.

۱.آیا محصول شما از نمک، کسالت آورتر است؟ بعید نیست. پس فهرستی از ده روش برای تغییر کالای خود تهیه کنید تا آن را برای مشتریان محبوب خود با کیفیت تر کنید (نه تغییر بیش از حد)

۲.به گروه کوچک بیندیشید. یکی از نشانه های تبلیغات تلویزیونی نیاز اندیشیدن به گروه کثیری از مردم است. اگر محصول شما مورد درخواست همه ی مردم نباشد، این اندیشه از بین خواهد رفت و دیگر ارزشی ندارد. باید تبلیغات متوقف شوند. به یک بازار کوچک متصور بیندیشید و کالایی را طراحی کنید که با برجستگی اش بازار را به طور کامل پوشش دهد. از گروه بزرگ دور شوید.

۳.به جای دیگری بروید. اگر کارخانه به سختی به شما زمان می دهد که طرح خود را معرفی کنید به جای دیگری بروید. مکان های بسیاری، طالب کالای شما هستند. بعد از اینکه محصول شما شناخته شد احتمالا کارخانه از بازگشت محصول شما استقبال خواهد کرد.

۴.کالاهای اجازه ای تولید کنید و از آن استفاده کنید. زمانی که شما قدرت گفت و گوی مستقیم با اکثر مشتریان وفادار خود را داشته باشید راحت تر می توانید محصولات مبهوت کننده را توسعه دهید و به عرضه برسانید. بدون فیلتر تبلیغات، عمده فروشان و خرده فروشان، می توانید محصولاتی را که به مراتب چشمگیرتر هستند ارائه دهید.

۵.کپی کنید نه از صنعت خودتان، از صنعت دیگران. صنعتی را بیابید که از صنعت شما راکدتر مانده باشد. ببینید کدام خاص تر است (زیاد طول نمی کشد) شما هم همان کار را انجام دهید.

۵.یک بار دیگر امتحان کنید؛ شاید هم دوبار دیگر. رقبایی را پیدا کنید که در لبه ایستاده اند و سرشار از هیجان هستند، شما کاری بهتر از آنها را انجام دهید. هرچه را که رقبایتان به خاطر آن شناخته شدند شما بهتر از آن را انجام دهید، بیشتر، بهتر و حتی مطمئن تر و متفاوت تر از آنها باشید.

۶.چیزهایی را بیابید که در حرفه و صنعت شما انجام نشده باشند. آن را انجام دهید. شرکت پوشاک «جت بلو» تقریبا لباسی با کد مشخص را برای مسافران بنیان نهاد. هنوز هم آنها به افرادی که مسافران خوش لباس هواپیما هستند (پوشیدن لباس با مارک آنها) بلیت مجانی ارائه می دهند. یک جراح پلاستیک می تواند به بیماران خود گواهینامه ی هدیه پیشنهاد بدهد. ناشر کتاب می تواند کتاب متفاوتی را برای فروش عرضه کند. «استیو لئونارد» در بیرون مغازه ی خود توت فرنگی هایی را در سبدهای پلاستیکی کوچک قرار داد و به مشتریان تعارف کرد. فروش او دو برابر شد.

۷.بپرسید. چرا که نه؟ تقریبا هرچه را که شما انجام نمی دهید دلیلی برای انجام ندادنش ندارید چرا که نتیجه ی ترس، ناکارآمدی و عدم پرسش از خویشتن است.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar