ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
1397/11/12
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مثال هایی از گاو بنفش (1)

مدت ها قبل، شرکت های «هرتز» و «آویس» توانستند لوگو های خود را با تبلیغات تلویزیونی و آگهی های چاپ شده توسعه دهند. امروزه استفاده از این فرصت و تکنیک های بسیار ساده و راحت برای رقیبان آنها وجود ندارد.

اگرچه شرکت «اینترپرایز رنتال کار» استراتژی کاملا متفاوتی دارد، آنها نه در فرودگاه هستند و نه برای تاجران مسافر غذاهای لذيذ سرو می کنند، در عوض گاو بنفش جدیدی را خلق کردند. شرکت «اینترپرایز رنتال کار» زمانی که اتومبیل شما در حاثه کاملا صدمه دیده و یا در تعمیرگاه است، اتومبیلی اجاره ای را در اختیار شما می گذارد. هدف قرار دادن این بخش حساس واضح است، اما توانایی داشتن تفاوت اساسی، باعث شد که آنها به سود فراوان برسند و به سرعت رشد کنند. به نظر می رسد در امان بودن خطرپذیری می طلبد.

چرا «تد لئون سیس» مالک میلیاردر «واشنگتن ویزاردز»، اقامت در هتل چهارفصل «فورسیزن» منهتن را دوست دارد؟ منظورم این است که او هر جا بخواهد می تواند برود. شرط می بندم به این علت در آنجا اقامت می کند که تمامی کارکنان کافه ی آنجا میدانند چگونه چای یخ را به او سرویس دهند.

در یک لیوان باریک بلند، همراه با یخ و بطری کوچک از آب فوق العاده شیرین در کنارش. او این را درخواست نمی کند اما آنها برایش می آورند. هر کسی که همراه تد در کافه بنشیند متوجه این نکته می شود و فکر می کنم این کار آنها، باعث خوشحالی تد می شود، چرا که دوستانش هم متوجه این نکته می شوند. اختصاصی کردن یک خدمت برای فردی به او احساس خاص بودن می دهد.

«ال. ال. بین»، می تواند پوشاکی را که از طریق ایمیل به فروش می روند، به افرادی هم که به سفارشات ایمیلی اعتماد ندارند، بفروشد. ضمانت متفاوت آنها باعث این کار می شود (گاو بنفش این شرکت، ضمانتشان است). شلواری خریداری کنید، آن را در آتش بیندازید و خاکستر آن را برای شرکت ارسال کنید، «ال. ال. بين» پول شما را پس خواهد داد. داستان های این چنینی پیام رسانی را برای همه آسان می کند.

آقای «شکیل اونیل»، چه نوع موتورسیکلتی دارد؟ «جس گریگوری جیمز»، یکی از سازندگان و طراحان موتورسیکلت های بسیار بزرگ و مطابق سلیقه ی مشتریان با قیمت 10.000 دلار است. کار ساخت هر موتور دست ساز ماه ها به طول می انجامد و بسیار سودآور است. برای دریافت آن باید چند سال در فهرست انتظار باشید. کسی که خواهان چنین موتوری است استطاعت مالی آن را دارد و می خواهد که موتور او خاص باشد و فقط برای او ساخته شود. ساخت چیزی گران قیمت و مطابق با سلیقه ی شخص به نوبه ی خود، کاری خارق العاده است که در واقع خود این موضوع مصداق گاو بنفش بودن است.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات