ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
667 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مثال هایی از گاو بنفش (۲)

  • شرکت ایکیا:

شرکت «IKEA» تنها فروشگاه عرضه کننده ی اسباب و اثاثیه ی ارزان نیست. مکان های زیادی وجود دارند که شما می توانید کالاهای ارزان خریداری کنید، اما اغلب آنها ترکیب درخشان و فوق العاده از شکل، کاربرد و کارایی با همان قیمتی را که از شرکت «IKEA» خریداری می کنید، ندارند. سال گذشته فروشگاههای زنجیره ای این شرکت ۲۵ درصد وسایل خود را با همان سطح قیمت در اروپا و ایالات متحده به فروش رساند. این رقم حیرت آور حاصل تبلیغات نیست. مطمئنا حاصل و پاسخی به ترکیب کیفیت بالا و قیمت مناسب کالاهای عرضه شده ی شرکت «IKEA» در بازار است. گاو بنفش شرکت ایکیا، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و تنوع بسیار است.

  • بلیط های لاتاری:

بلیت های لاتاری(بخت آزمایی) سرمایه گذاری کم را برای برد بزرگ، به شما پیشنهاد میدهند. وقتی جوایز پیشنهادی به مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار پولی چشمگیر حتی برای میلیونرها باشد، فروش این بلیت ها تصاعدی بالا می رود. در حالی که تناقض در این است که شانس برنده شدن پایین می آید و حتی بدتر از حد معمولی، بنابراین باید زمانی این بلیت ها را خریداری کرد که مبلغ پیشنهادی ۲۰ میلیون دلار باشد. این یک گزینش هوشمندانه از بین دو گزینه ی بی زبان است. پس چرا فروش بالا می رود؟ گاو بنفش اینجا چیست؟ چشمگیری مبلغ بالای این بلیت ها دهان به دهان می چرخد و رویای برنده شدن را به ذهن می آورد.

  • کایت بوردینگ:

چرا بعضی ها به ورزش «کایت بوردینگ» می پردازند؟ منظورم این است که می توانید اسکی کنید یا «اسنوبورد» و یا «ویندسرف» (موج سواری با کمک وزش باد) و یا ورزش اسکی روی آب انجام دهید. امروزه ورزش «کایت بوردینگ» به سرعت در حال رشد است. تخته ی موج سواری را با تسمه به پاهایتان قلاب می کنید و کایت بزرگی را نگه می دارید و در مسابقه ای نیم ساعته با سرعت سی مایل در ساعت روی آب حرکت می کنید، وگرنه روی ساحل کشیده خواهید شد. برای کسانی که به دنبال ورزشی جدید و خطرساز هستند ورزشی جذاب و بسیار خطرناک است. گاو بنفش اینجا، تفاوت این ورزش با ورزش های دیگر است در شکل اجرا و هیجان است.

  • رستوران گادین:

قانون سوم رستوران «گادین » برای صرف شام اشاره دارد که رابطه ی دوستانه ی پرسنل بخش پیتزا با کیفیت غذا نسبت عکس دارد. در پیتزافروشی رستوران «جانی» در منطقه ی مانتین ورناون از توابع شهر نیویورک، هنوز هم بعد از پنج سال که به طور ثابت به آنجا می روم پرسنل برخورد خوبی ندارند و با داد و فریاد صحبت می کنند. در رستوران کلبه ای همبرگر فروشی «لوئیز» در منطقه ی «نیوهاون» مطلقا همراه با همبرگرتان برای شما سس کچاپ سرو نمی کنند.

حقیقتی تاریخی که دهان به دهان گشته و در اینترنت هم ذکر شده است و البته، رستوران «ال یگانه»، پیشگام در سوپ مرموز و بسیار خوشمزه ای است، که مردم ساعت ها در صف می ایستند تا سوپ خرچنگ بخرند (سوپی درست شده از میگو و یا انواع خرچنگ دریایی معمولی آب شیرین). اگر قوانین را ندانید نمی توانید سوپ را خریداری کنید. آیا شما می توانید با طرح قوانین مسخره شهرتی کسب کنید که مشتریان ساعت ها برای محصول شما در صف بایستند.

“محدودیت ها را بیابید. شما باید ارزان ترین، سریع ترین، کندترین، داغ ترین، سردترین، آسان ترین، موثرترین، بلندترین تنفرآمیزترین، مقلدترین، سخت ترین، قدیمی ترین، تازه ترین و… باز هم ترین های دیگر را خلق کنید تا متفاوت باشید.”

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *