ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۹/۰۲
360 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در دنیای پر از رقابت بازاریابی آنلاین که شرکت‎ها و برندها هر لحظه به دنبال روشی برای ارتقای درآمد و پیشرفت خود هستند، ارائه یک پیشنهاد ویژه یا خدماتی استثنایی با متدهای تجربه شده دیگر مانند گذشته راهگشا نیست. آنچه این روزها یک نام تجاری موفق به آن نیاز دارد، «داستان» است. داستان‏‎ها و نوع روایت آن‎ها به دلیل ترغیت احساسات، تاثیر شگفت‎انگیزی بر روی مخاطب می‎گذارند. یک روایت ویدیویی با سناریوای جذاب و هوشمندانه تنها در کمتر از سه دقیقه می‎تواند تمام ویژگی‎ها و شخصیت‎های یک برند را به بیننده معرفی کند و بازخوردی قابل توجه داشته باشد. ویدیو مارکتینگ راه حل تازه‎ایست برای ورود به این جهان پرماجرا و مزیت آن برای تجارت بر هیچ کس پوشیده نیست.

چرا از ویدیو مارکتینگ استفاده می‌کنیم؟

تمامی برندهای موفق مجموعه‎ای از استراتژی‎‎های محتوا برای خود تنظیم کرده‎اند که در حال حاضر تولید محتوای ویدیویی یکی از مهم‎ترین‎ موارد در این زمینه شناخته شده است. ساخت یک ویدیو به معنای تهیه تصاویری برای مخاطب و جلب رضایت آن‎ها نیست؛ قدرت و برتری ویدیو در مارکتینگ به دلیل جنبه‎های فوق‎العاده بصری و توانایی آموزش پیچیده‎ترین مفاهیم با زبانی ساده است. به اشتراک گذاری آسان آن‎ها در اکثر پلتفورم‎ها مانند: اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و … به شرکت‎ها این امکان را داده تا از ویدیو مارکتینگ به عنوان راهی موثر برای گزارش فعالیت‎های خود استفاده کنند. کاری که در حال حاضر برای برند شما در مجموعه ویدیو مارکتینگ ایده پردازان انجام می‎دهیم.

مزیت ویدیو مارکتینگ

چرا در بازاریابی اینترنتی از ویدیو مارکتینگ استفاده می کنیم؟

۱۰ مزیت ویدیو مارکتینگ:

اگر می‎خواهید به دستاوردی درخشان در حوزه‎ی کاری خود برسید، ویدیو مارکتینگ را به لیست بازاریابی خود اضافه کنید و قدرت این متد به روز را از دست ندهید. در ادامه به ۱۰ ویژگی ویدیو مارکتینگ که باعث رشد برند شما می‎شود اشاره می‎کنیم:

۱. افزایش درآمد

همان‎طور که می‎دانیم مهم‎ترین بخش یک کار تجاری، درآمد بالا و رشد سرمایه است. موسسه Aberdeen Group که در زمینه بازاریابی فعالیت دارد در جدیدترین تحقیق خود آماری قابل توجه در رابطه با تاثیر استفاده از ویدیو مارکتینگ در شرکت‎ها ارائه داده است. بر اساس این پژوهش بازاریابانی که از ویدیو برای معرفی مارکتینگ خود استفاده می‎کنند به نسبت آن‎هایی که این روش را نادیده گرفته‎اند ۴۹% رشد درآمد سالیانه بیشتری داشته‎اند. به معنای دیگر این شرکت‎ها ۱.۵ برابر رقبای خود در سال درآمد دارند.

۲. تاثیر در تصمیم خرید

برای هر برندی، تصمیم به خرید از سمت مشتری و رسیدن به مرحله‎ی خرید نهایی بزرگترین هدف است. طبق نظرسنجی که HubSpot و Animoto از مشتریان خود داشته‎اند، ویدیو مارکتینگ در این زمینه پیشرفت فوق‎العاده‎ای داشته است. حدود ۹۰ درصد از مشتریان در این آمار گفته‎اند که ویدیو به آن‎ها کمک می‎کند تا در مورد خرید تصمیم‎گیری کنند و ۶۴ درصد آن‎ها پس از تماشای یک ویدیو خرید بیشتری داشته‎ باشند. همچنین بازاریابان موفق در این حوزه می‎گویند که ساخت ویدیو به افزایش درک و شناخت مشتری از محصول یا خدمات آن‎ها کمک فرآوانی کرده است.

۳. هدف قرار دادن نیاز مشتری

در حال حاضر آنچه که برای مخاطب ارزش دارد، دسترسی آسان به محتوا است. هرچقدر یک برند بر روی شبکه‎‏های اجتماعی، ایمیل، بلاگ و وب‎سایت‎هایش بیشتر تمرکز کند راهِ رسیدن مشتری را به خود هموارتر می‎کند. کاری که نتیجه‎ی بی‎نظیری بر فروش و درآمد خواهد داشت. همان‎ کاری که گروه ویدیو مارکتینگ ایده پرداران در سایت آپارات انجام می‎دهند. ویدیو این امکان را فراهم کرده که به راحتی بر روی تمامی این پلتفورم‎ها به اشتراک گذاشته شود و به سازمان شما شانس بیشتری برای متقاعد کردن مشتری در راستای خرید از محصولات‎تان بدهد.

مزیت ویدیو مارکتینگ

چرا در بازاریابی اینترنتی از ویدیو مارکتینگ استفاده می کنیم؟

۴. رسیدن به رتبه‎ی بالاتر در گوگل

یک عامل مهم در رتبه‎بندی گوگل میزان زمانی است که بازدیدکننده در سایت شما حضور دارد. برای رسیدن به این هدف، باید از ویدیو استفاده کنید. به طور متوسط ۸۸ درصد کاربران اینترنت بیشتر وقت خود را در سایت‎هایی که از ویدیو برای معرفی و یا آموزش خدمات خود استفاده کرده‎اند، می‎گذرانند. با این معیار شما می‎توانید به رشد ۵۳ درصدی در رتبه بندی سایت خود برسید که این اتفاق برای هر برندی یک دستاورد بشدت خوب محسوب می‎شود.

۵. افزایش ترافیک

در دنیای اینترنت اصطلاح جالبی وجود دارد به نام کاربران ویدیویی (Video Users). این افراد لذت فرآوانی از جستجو و استفاده‎ی ترافیک خود برای دیدن ویدیو می‎برند. برای ارتقا برند خود این مخاطبین را هدف قرار دهید و از ویدیو مارکتینگ غافل نشوید.

۶. بک‎لینک بیشتر

یکی دیگر از ویژگی‎های مهم ویدیو این است که با قراردادن آن در یک صفحه از سایت خود یا ارسال به صفحات دیگر، به متوسطی نزدیک به سه برابر میانگین لینک به دامنه سایت می‎رسید.

۷. تغییر شگفت انگیز در رتبهبندی

مخاطبانی که علاقه‎ی زیادی به ویدیو دارند، ۲۷ درصد به نسبت دیگران نرخ کلیک بیشتر و همچنین ۳۴ درصد تغییر در رتبه بندی سایت دارند. این بدین معناست که با بهره‎گیری از ویدیو تنها در Landing Page خود می‎توانید تا ۸۰ درصد رنک وب سایت خود را افزایش دهید.

مزیت ویدیو مارکتینگ

۸. دستیابی به تصمیم‎گیرنده اصلی و مشتری نهایی

اگر خودمان را به جای مخاطب بگذاریم، در نگاه اول او به دنبال پاسخ به سوال خود در جستجوی اول است. توجه داشته باشید که اگر ویدیو در صفحه‎ی مناسب با تیتر مناسب قرار بگیرید در لحظه‎ی نخست کاربر را به جواب خود رسانده است. این کاربران می‎توانند از هر قشر و حوزه‎ی کاری باشند، پس ارائه محتوای آموزشی از طریق ویدیو در رابطه با خدمات خود را فراموش نکنید.

۹. تاثیر چشم‎گیر در ایمیل مارکتینگ

با گسترش شبکه‎های اجتماعی، بسیاری از برندها ایمیل مارکتینگ را از حوزه فعالیت خود حذف و یا بشدت کاهش دادند. اما همه ما می‎دانیم که همواره روشی برای بهبود یک ایده‎ی قدیمی در دنیای تکنولوژی وجود دارد. ویدیو مارکتینگ یکی از این متدهاست. طبق جدیدترین آمار در دنیای بازاریابی، افزودن ویدیو به ایمیل می‎تواند نرخ کلیک کاربر را تا ۳۰۰ درصد افزایش دهد. به بیان بهتر، ویدیو موثرترین عامل برای ارتقای ایمیل مارکتینگ شماست.

۱۰. قابلیت بالای به اشتراک گذاری

شناخت بازار و مخاطب و رویدادها و اتفاقاتی که هر لحظه در اطراف ما جریان دارد و ترند روز هستند به سازمان‎ها کمک می‎کند که با استفاده از ویدیو و نشر آن در شبکه‎های اجتماعی، وب سایت‎ها و … علاوه بر جذب مخاطب، امکان به اشتراک گذاری را برای آن‎ها آسان کند. ویدیوهای اجتماعی، جامعه‎ی عظیمی از مردم را هدف می‎گیرد و می‏تواند حتی اگر ربط چندانی به برند شما نداشته باشد، به یکباره در اینترنت وایرال شده و مردم نام شما را با آن اتفاق به یاد بیآورند.

ویدیو مارکتینگ ترند روز دنیای بازاریابی است. این متد را اکثر شرکت‎ها و برندهای مشهور به مهم‎ترین هدف خود در افزایش درآمد و شناسایی محصولات‎شان تبدیل کرده‎اند. فعالیت‎هایی که در حال حاضر تیم استودیو ایده‎پردازان با ارائه بهترین ابزار در پکیج‎های مختلف تمرکز اصلی‎اش را بر روی آن گذاشته است. ساخت تیزر، پوشش تصویری ویدئویی شامل فیلمبرداری و تدوین تصاویر ضبط شده، پخش زنده، وبینار، سمینار و … خدماتی‎ست که ویدیو مارکتینگ ما به برند شما ارائه می‎دهد.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *