ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
306 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

گاو بنفش : بازار پیچیده

سال ها قبل، اقتصاد تولیدی روبه رشد ما نشان داد چگونه نیازهای هر شخص را برآورده می کند. بعد از آن، بازی تغییر کرد، تمام تلاش صرف برآورده کردن تقاضا می شد. جامعه ی بازاریابی (با تبلیغات و پیام های بازرگانی فراوان) به ما آموزش داد که بیشتر و بیشتر تقاضا کنیم و مصرف کنندگان تمام تلاش خود را کردند تا پا به پای آن پیش بروند.

افرادی که ممکن است کالای شما را خریداری کنند، اغلب چیزی درباره ی آن نشنیده اند. اکنون آن قدر گزینه ها فراوان است که مردم برای خرید محصول، نیاز چندانی به رسانه های تبلیغاتی ندارند. مصرف کنندگان پرمشغله به پیام های غیرضروری توجه نمی کنند، درحالی که رقیب شما وقت زیادی را صرف حفظ سهم خود در بازار می کند. بدتر از آن، مردم نسبت به وسایل ارتباطی که به راحتی در دسترس هستند سرسخت شده اند.

اگر شما آدرس ایمیل یا شماره تلفن کسی را دارید به این معنی نیست که او می خواهد حرف های شما را بشنود. اینها را که کنار بگذاریم، حتی زمانی که آنها دوست دارند از طریق تلفن، نامه و یا ایمیل از شما خبری بگیرند، کمتر حوصله می کنند که این کار را انجام دهند.

مشتریان راضی، چندان به این پیام ها بها نمی دهند، زیرا این پیام ها مشکلات فعلی آنها را حل نمی کند. شرکت ها به خوبی به این درک رسیده اند که چه چیزی مشتریان شان را خشنود می کند (و به جرأت می توان گفت که خوب عمل کرده اند)، بنابراین هزینه های هنگفتی باید صرف شود تا کالای جدید بتواند خشنودی مصرف کنندگان را جلب کند.

وقتی از رئیس سابق سازمان اختراعات و علائم تجاری آمریکا نقل می کردم اصلا مزاح نمی کردم. تقریبا هر چیزی را که واقع بینانه به آن نیاز داشتیم و تصورش را می کردیم اختراع شده است. آخرین مانع این است که شبکه ی ایده های ویروسی (ایده هایی که مثل ویروس شیوع پیدا می کنند) به سختی می توانند در بازارهای کاملا اشباع شده پابرجا بمانند. زیرا بازاریابان، مصرف کنندگان را با تعداد بی شماری از هر چیز احاطه کرده و تحت فشار قرار داده اند.

حالا دیگر کمتر کسی محصولی را به دوست خود توصیه می کند، مگر اینکه کاملا نسبت به محصول خوش بین باشد و بداند که دوستش از شنیدن آن، خوشحال خواهد شد.

آخرین بار که کسی مُسکن جدیدی را به شما معرفی کرد، به یاد دارید؟ این موضوعی خسته کننده است و دوست شما نمی خواهد وقتتان را تلف کند. سر و صداها زیاد شده و مصرف کنندگان تمایل ندارند که باعث شلوغی بیشتر شوند. این مطلب فقط برای کالاهای مصرفی مصداق ندارد، بلکه در رابطه با تجارت، خرید و عرضه های صنعتی نیز صادق است.

افرادی که به خاطر تجارت خرید می کنند (به خاطر تبلیغات، خدمات، بیمه و یا املاک) آن قدرها هم به آن نیاز ندارند. افرادی که قبل از شما به آنجا رسیدند، سود بزرگ بادآورده ای به دست آوردند. اگر شما می خواهید سهم تان را در بازار رشد دهید یا دل به دریا بزنید و چیز جدیدی بسازید، مبارزه ای اساسی پیش روی خود دارید.

نتیجه گیری:

  • اهداف روشن از میان رفته است، بنابراین مشکلات مردم پیچیده شده و به راحتی حل نمی شود. مشتری ها به سختی دیده می شوند، زیرا آنها به شما توجهی ندارند. این احتمال که مشتریان خشنود و راضی، محصول جدید شما را به دوستان خود معرفی کنند، بسیار کم شده است.در انتها به این نتیجه می رسیم که قوانین قدیمی، دیگر کارایی ندارد و روش باید عوض شود.

منبع: (گاو بنفش، اثر ست گادین)

ادامه ی مقالات گاو بنفش را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *