ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
373 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

دینامیت موفقیت: چگونه به خودتان انگیزه بدهید؟

انگیزه چیست؟ انگیزه، آن چیزی است که عمل را تشویق، انتخاب را مشخص و گرایش را تامین می کند. گرایش نیز، نیرویی درونی است که در هر فرد وجود دارد و او را برای عمل تحریک و تشویق می کند؛ اعمالی نظیر محقق کردن افکار، احساسات، آرزوها و اهداف. همچنین به نوعی می توان گفت که انگیزه، امیدی است برای آغاز کار و تلاش برای رسیدن به نتایجی مشخص.

دیگران را با ترکیبی جادویی پر انگیزه کنید

این ترکیب جادویی چیست؟ این ترکیب را در واقع یک مرد پیدا کرد که داستانش به شرح زیر است:

سال ها پیش، این مرد موفق که تولید کننده محصولات آرایشی بود، در ۶۵ سالگی بازنشسته شد. بعد از آن، دوستانش هر سال برایش جشن تولد می گرفتند و هر بار از او می خواستند رمز و فرمول موفقیتش را بازگو کند، اما هر بار امتناع می کرد تا اینکه در جشن تولد ۷۵ سالگی اش، تقریبا به طور جدی از او خواسته شد تا رمز موفقیتش را آشکار سازد.

او گفت: «در این سال ها آن قدر با من خوب بوده اید که ناگزیرم رازم را برایتان فاش کنم. می دانید، علاوه بر تمام فرمول هایی که دیگر تولید کنندگان لوازم آرایشی استفاده کرده اند، من ترکیبی جادویی به آن افزودم.»

یکی از او پرسید: «این ترکیب جادویی دیگر چیست؟ » و مرد در پاسخ گفت: «هرگز به هیچ زنی قول ندادم که محصولاتم، او را زیباتر کند، اما به او امید دادم.»

“امید همان ترکیب جادویی است.”

امید، آرزویی است همراه با توقع و احتمال به دست آوردن آنچه که خواستنی است و نیز باور دست یافتنی بودن آن. تمام افراد، به طور خودآگاه و هوشیار، به آنچه برایشان خواستنی، باور کردنی و قابل دستیابی باشد، واکنش نشان می دهند. آنها همچنین به صورت نیمه هوشیار، به کشش درونی که عمل کردن را تحریک می کند، واکنش نشان می دهند، البته در صورتی که تلقینات محیطی، درونی و ناگهانی موجب آزاد شدن قدرت سطح نیمه هوشیار ذهن شود. واکنش هر فرد به تلقین نیز ممکن است از نوع فرمانبرداری مستقیم، طبیعی و یا در جهت مخالف عمل باشد.

به عبارت دیگر، ممکن است عوامل انگیزه ساز، بسیار متنوع و متعدد باشند. هر معلولی، علتی دارد. تمام اعمال شما به عنوان معلول، علتی مشخص دارد : انگیزه شما. مثلا امید، به آن تولید کننده محصولات آرایشی انگیزه داد تا فعالیتی سودآور را پیشه کند. همچنین امید، زنان را پرانگیزه ساخت تا محصولات وی را بخرند.

“امید، شما را هم پرانگیزه می سازد.”

منبع: (دینامیت موفقیت، ناپلئون هیل/کلمنت استون)

ادامه ی مقالات دینامیت موفقیت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *