ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۳
588 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه برای خلق رویدادها در مال، از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

ملاقات های توئیتری(Twitter Meetups) یا توئیت آپز(Tweetups)، پدیده ی جدید است که رشد زیادی در چند سال اخیر داشته است. هنگامی که شما می توانید افراد را به بازدید از صفحات مرکز خرید در انجمن های اجتماعی ترغیب کنید، چرا آنها را به حضور فیزیکی در مرکز خرید یا مال تشویق نکنید؟!

توئیت آپز با گردهمایی های معمولی متفاوت است. شما در اینجا کاربران شبکه توئیتر خود را ملاقات خواهید کرد. این می تواند شروع یک رویداد باشد. کسانی که طرفداران شما در توئیتر و دیگر شبکه های اجتماعی هستند، مخاطبانی دارای صلاحیت می باشند، زیرا پست های مرکز خرید شما را میبینند. آنها به چیزهایی که شما دارید علاقمند هستند و به مرکز خرید و برند شما وفادارند.

بیشتر افرادی که تمایل به حضور در توئیت آپز دارند، افرادی فعال در شبکه های اجتماعی بوده و شبکه ای از ارتباطات، اتصالات و دوستان در دنیای مجازی دارند. آنها زمان زیادی را برای ارتباطات آنلاین صرف می کنند.

با توجه به این ویژگی ها، افرادی که در توئیت آپز شرکت می کنند تمایل بیشتری به انتشار پیام های شما در انجمن های اجتماعی دارند. انتشار ویروسی پیام ها، مهم ترین ویژگی شبکه های اجتماعی است. نکته ی مهم دیگر، مستحکم شدن روابط پس از ملاقات حضوری است. اگر طرفداران شما در شبکه های مجازی، تنها یکبار به صورت حضوری با شما ملاقات داشته باشند و تعامل کنند، وفاداری آنها به مرکز خرید شما به شدت افزایش یافته و احساس وابستگی شخصی با مرکز خرید یا مال پیدا می کنند.

دلایل مختلف برای توئیت آپ

می توانید توئیت آپ را پیرامون یک ترفیع از پیش تعیین شده یا ترفیع یک محصول یا فروشگاه طراحی کنید. پیرلیج سنتر( Pearlridge Center) در آمریکا، اولین توئیت آپ خود را در مجموعه سینمایی مال و هنگام اکران فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب انجام داد. این مال یکی از سالن های سینمایی خود را با ۲۰۰ صندلی برای این کار در نظر گرفت. همچنین آنها قراردادی با مک دونالدز منعقد کردند که طی آن ساندویچ های ویژه مرغ با نوشیدنی توت فرنگی برای مهمان ها سرو کرد.

کسانیکه به توئیت آپ می آمدند، عکس ها و فیلم های خود را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری و به پیرلیج و مک دونالدز اشاره می کردند. هر زمانی که عکس ها و ویدئو های این رویداد در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری می شد، عملا برای این مال تبلیغ صورت می گرفت.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *