ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۲۴
653 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چه چیزهایی درباره ی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل می دانید؟

تاثیر شبکه های اجتماعی بر فعالیت های بازاریابی همچنان ادامه دارد. شبکه های اجتماعی در حال انفجار هستند. اگر فیسبوک یک کشور بود، می توانست پر جمعیت ترین کشور دنیا باشد. در سال ۲۰۱۴، از هر شش زوجی که در دنیا با یکدیگر ازدواج می کردند، یک زوج از طریق فیسبوک با یکدیگر آشنا شده بودند. در حال حاضر، یوتیوب دومین موتور جستجوگر در اینترنت است.

امروزه شبکه های اجتماعی، ابزاری برای بزرگسالان محسوب می شود.

اگر شما روی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید، نرخ بازگشت سرمایه ی بالایی خواهید داشت.

از دوستان خود کمک بگیرید

دوستان شما در فیس بوک، طرفدان شما در توئیتر و دنبال کنندگان شما در اینستاگرام، بهترین مشتریان شما هستند. آنها را مشتریانی در نظر بگیرید که هر روز می توانید با آنها صحبت کنید، بدون اینکه هزینه های گزاف تحقیقات بازاریابی پرداخت کنید.

یکی از اشتباهاتی که مراکز خرید در صفحات خود در شبکه های اجتماعی مرتکب می شوند، عدم قدردانی و تشکر از دوستان و دنبال کنندگان است. از آنها بپرسید دوست دارند چه چیزهایی را در صفحات شما ببینند، آنها پاسخ می دهند. سپس آنها مطالب شما را پست یا توئیت می کنند.

هر روز از آنها و حمایتی که دارند تشکر کنید. اگر آنها را به اسم بشناسید، باعث شگفتی و خوشحالی آنها می شوید و با پاسخ به نظرات و درخواست های آنها، احساس قدردانی ایجاد کنید.

همه چیز درباره “درگیری”

درگیری یا مشغولیت، اشاره به تعداد طرفدارانی دارد که با صفحه شما در حال تعامل هستند. این طرفداران کسانی هستند که پست های شما را در اینستاگرام لایک می کنند، درباره ی آنها نظر می دهند و آنها را برای دوستانشان ارسال می کنند. طرفداران درگیر به شما نشان می دهند چه محتوایی مناسب و ارزشمند است.

به یاد داشته باشید که شبکه های اجتماعی درباره ی ایجاد یک رابطه ی دو طرفه و تعاملی است. انتشار اطلاعات به تنهایی کافی نیست. شاید در ابتدای راه احساس کنید با خودتان در حال صحبت هستید، اشکالی ندارد! به مسیر ادامه دهید. وقتی طرفداران شما در یک صفحه  بیش از ۵ هزار نفر شوند، می توانند شما را به مسیر درست هدایت کنند. زیرا به شما می گویند دقیقا چه می خواهند و چه انتظاراتی از شما دارند.

در اینجا کار شما اشتراک گذاری چیزی است که مخاطبان می خواهند. وقتی تعداد نظرات زیر پست های شما زیاد شود، به هدف خود رسیده اید.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *