ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۴
467 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چه زمانی و چگونه باید در بحران واکنش نشان دهیم؟

سعی کنید با استفاده از ایمیل و نظر دهی به مردم پاسخگو باشید. نظرات خود را هر جای ممکن پخش ویروسی کنید. از دوستان و شرکای تجاری و هر کسی که می شناسید، بخواهید تا نظرات شما را برای دیگران هم ارسال کنند. پاسخی تهیه کنید که شرایط واقعی شما را نشان دهد و مردم از وضعیت شما درکی داشته باشند.

می توانید از مراکز خرید دیگر هم برای توزیع پیام خود کمک بگیرید. سعی کنید یک چارچوب آماده برای پاسخگویی به خبرگزاری ها و مشتریان وفادار خود داشته باشید که بتوانید در کمترین زمان ممکن و با سرعت بالا، دیگران را از واقعیت ها آگاه سازید.

نکته ی کلیدی این است که در زودترین زمان ممکن واکنش نشان دهید. این نکته را به یاد داشته باشید که این ایمیل یا نظر در زمان واقعی ارزشمند است و اگر پس از گذشت پنج روز واکنش نشان دهید، ارزش ندارد. شما باید حداکثر در عرض پنج ساعت یا حتی پنج دقیقه واکنش نشان دهید.

آماده باشید!

آماده باشید! زیرا افرادی که ایمیل یا پاسخ های شما را دریافت می کنند، واکنش هایی نشان می دهند. مطمئن شوید که به همه ی واکنش ها، پاسخ می دهید. با توجه به موضوعی که بحران را ایجاد کرده، شما می خواهید ایمیل یا مطالبی را برای انتشار در رسانه ها، ارسال کنید. باید تلاش کنید که موارد اشتباه را مشخص کرده و دلایل آن را بگویید. اگر شما درباره ی مرکز خرید خود صحبت نکنید، رسانه های دیگر درباره ی شما صحبت می کنند.

مثلا در یکی از مراکز خرید آمریکا، اخبار نادرستی مبنی بر ساخت و سازهای غیر قانونی آن مرکز خرید منتشر شد. این اخبار که از چند منبع منتشر شد، اظهارات یک پلیس را بعنوان سندی برای خلاف کاری آن مرکز خرید، ارائه دادند. آن مرکز خرید بلافاصله واکنش نشان داد. آنها با همان پلیس مصاحبه ای انجام دادند.

در آن مصاحبه، آن پلیس منظور خود را درباره ی ساخت و سازهای غیر قانونی بیان کرد و مشخص شد که وی از شرایط کلی منطقه صحبت می کند نه یک مرکز خرید خاص! این مصاحبه بلافاصله در همه ی شبکه های اجتماعی و سایت های مرتبط منتشر شد تا از تاثیرگذاری اخبار نادرست جلوگیری کند.

وقتی با یک بحران روبرو می شوید، نباید تنها به یک یا چند رسانه ی دیجیتال اکتفا کنید. سعی کنید به مشتریان وفادار و همکاران و مستاجران خود ایمیل بزنید. از طرفی پاسخ های کوتاه تری را برای انتشار در وبلاگ ها و وب سایت ها آماده کنید. همچنین طرح های گرافیکی و جملات مختصر هم برای شبکه های اجتماعی داشته باشید. به نظرات مردم پاسخ دهید. باید همیشه آماده ی پاسخگویی باشید. به همه ی وبلاگ ها و وب سایت های قانونی که درباره ی مرکز خرید شما مطلبی منتشر می کنند، واکنش نشان دهید.

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *