ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۵
622 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

در ادامه ی مقاله ی ویژگی های لازم یک مدیر مطلب زیر را دنبال کنید.

۳_ قدرت اخلاقی به موفقیتی پایدار در بین دیگران منجر می شود
رهبری واقعی همواره دیگران را شامل می شود. (مثل ضرب المثلی در مورد رهبری که می گوید: اگر فکر می کنید رهبری کرده ولی در عمل هیچ کس شما را دنبال نمی کند، پس فقط مشغول قدم زدن بوده اید!) پیروان، به رهبری که شخصیتی نقص دار و معیوب دارد، اعتماد نکرده و به پیروی از او ادامه نمیدهند.

۴. رهبران نمی توانند فراتر از محدودیت های شخصیتی خود عمل کنند
آیا افراد با استعدادی را دیده اید که هنگام رسیدن به مرحله ای از موفقیت، دچار فروپاشی شخصیتی می گردند؟ دلیل این پدیده، شخصیت فرد است.

استیون برگلاس، (۷) روان شناسی در دانشکده پزشکی هاروارد و نویسنده کتاب «سندروم موفقیت» می گوید:
افرادی که به قله های موفقیت دست یافته اما فاقد پایه محکم شخصیتی برای حفظ و نگهداری از آن در موقعیت های تنش زا هستند، به سوی فاجعه پیش می روند. او اعتقاد دارد که سرنوشت این افراد یکی از چهار حالت زیر است: غرور بیش از حد، احساس تنهایی شدید، به دنبال هیجان – حتی به صورتی نابودکننده – و یا خیانت. هریک از حالتهای بالا، هزینه هنگفتی است که باید در ازای شخصیتی ضعیف پرداخت کرد. تفکر بیشتر در این باره اگر متوجه شدید در یکی از حالتهای بالا که برگلاس تعریف کرده، گرفتارید، زمانی را برای استراحت تعیین کنید. هر کار ممکن برای دوری از تنشهای ناشی از موفقیت را انجام داده و از متخصصین برای این کار کمک بگیرید.

فکر نکنید گودالی که در آن قرار گرفته اید با گذشت زمان، پول بیشتر و یا اهمیت اجتماعی زیادتر از بین خواهد رفت. شکاف های شخصیتی که مورد درمان قرار نگیرند، با گذشت زمان فقط عمیق تر و نابود کننده تر می گردند. اگر در هیچ یک از این چهار مورد مشکلی ندارید، باز هم باید موقعیت شخصیت فردی خود را مورد بررسی قرار دهید.

از خود بپرسید آیا حرفها و اعمال شما همیشه با یکدیگر هماهنگی دارند؟ وقتی می گویید کاری را که به شما محول شده به انجام خواهید رساند، آیا همیشه این کار را می کنید؟ اگر به فرزندان خود قول دهید که به دیدن نمایش و یا مسابقه ورزشی آنها خواهید آمد، آیا در آنجا خواهید بود؟ آیا دیگران به حرف شما مثل یک قرارداد قانونی، اعتماد دارند؟ همچنان که رهبری دیگران را در خانه، حرفه و جامعه خود به عهده می گیرید در نظر داشته باشید که شخصیت شما، بزرگترین و مهمترین سرمایه شما است. جی. آلان برنارد، رییس شرکت میدیا پارک (۵) می گوید: «احترام لازمه ی رهبری، نیازمند بی شبهه بودن اصول اخلاقی فرد است. یک رهبر نه تنها باید ورای مرز بین درست و غلط قرار گیرد بلکه حتی از نواحی خاکستری – موارد مورد تردید – نیز باید دوری جوید.»
مقاله ی ویژگی های لازم یک مدیر را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *