ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۴
475 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
ویژگی های لازم یک مدیر

روش رویارویی یک رهبر با موقعیت های دشوار زندگی، آگاهی زیادی از نوع شخصیت او به دست میدهد. بحران ها سازنده شخصیت نیستند اما ماهیت آن را آشکار می کنند. آنها مانند چهار راهی هستند که فرد را مجبور به انتخاب می کنند: استواری یا مصالحه و تسلیم. هربار که فرد، استواری و قدرت اخلاقی را برمی گزیند، قوی تر می شود حتی اگر این انتخاب او نتایجی منفی به دنبال داشته باشد. الکساندر سولژنیتسین، برنده جایزه نوبل ادبیات، گفته است:
معنا و مفهوم زندگی زمینی آنچنان که ما عادت کرده ایم فکر کنیم در ثروت نیست بلکه در پرورش و رشد روحی است.» پرورش شخصیت در قلب پرورش و رشد فرد، نه تنها به عنوان رهبر، بلکه یک انسان قرار دارد. چه نکته هایی را باید در مورد شخصیت و قدرت اخلاقی دانست؟

۱.قدرت اخلاقی چیزی بیش از حرف است
هرکس می تواند بگوید که دارای قدرت اخلاقی و شخصیتی قوی است، اما عمل، نشانگر واقعی شخصیت است. شخصیت شما تعیین می کند چه نوع انسانی هستید. این که چه نوع انسانی هستید، تعیین کننده نگرشی است که دارید. نگرش شما نوع عملتان را معین می کند. به این دلیل هرگز نمی توان شخصیت یک رهبر را از اعمالش جدا کرد. اگر اعمال و نیات یک رهبر دایما علیه یکدیگر عمل می کنند، برای دریافتن دلیل آن به شخصیت او توجه کنید.

۲. استعداد موهبتی خداداد است اما شخصیت قوی یک انتخاب است
ما هیچ کنترلی روی جنبه های متعددی از زندگی خود نداریم. انتخاب والدین ما به اختیارمان نیست. محل یا شرایط تولد و پرورش ما هم همینطور. ما استعدادها یا ضریب هوشی خود را انتخاب نمی کنیم. اما انتخاب شخصیت ما به عهده خودمان است. در واقع، هربار که ما تصمیمی می گیریم، شخصیت خود را دوباره خلق می کنیم، مثال: تصمیم در مورد این که در موقعیتی دشوار جا زده و تسلیم شویم و یا راه خود را با سعی و تلاش هموار کنیم. تصمیم در این مورد که حقیقت را پیچانده و خود را گول بزنیم و یا اینکه آن را قبول کرده و بهایش را بپردازیم، پول در آوردن از راه آسان ولی غیرشرافتمندانه را انتخاب کرده و یا با انتخاب شرافت و اصول اخلاقی، هزینه این کار را نیز بپردازیم. شما با نوع زندگی و انتخاب امروزتان، به خلق و دوباره سازی شخصیت خود ادامه میدهید.

سری مقالات ویژگی های لازم یک مدیر را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *