ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۵
303 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : ۷ راه بهره وری بهتر از جلسات (۲)

در مطلب قبلی به معرفی ۲ راه برای بهره وری بهتر جلسات پرداختیم. ادامه مطلب :

  • شروع و پایان جلسه سر وقت باشد

برای جلسات کاری تان برنامه مشخصی تهیه کنید و برای خاتمه آن ساعت معین کنید. اگر قرار است جلسه از ساعت هشت تا نه تشکیل شود سر ساعت هشت آن را شروع کنید و سر ساعت نه تمام کنید. بدترین نوع جلسات آنهایی هستند که در زمان معینی شروع می شوند ولی پایان معینی ندارند. در اینجا رویه ای دیگر وجود دارد: منتظر کسانی که با تاخیر می آیند نشوید. فرض کنید کسانی که تاخیر دارند هرگز نخواهند آمد و سر وقت جلسه را شروع کنید. عادلانه نیست کسانی که به موقع آمده اند به خاطر کسی که دیر میآید یا اصلا معلوم نیست بیاید منتظر بگذارید. به کسانی که تاخیر دارند اجازه ندهید وارد جلسه شوند. با این کار مطمئن می شوید که دیگر تاخیر نخواهند داشت.

  • ابتدا مسائل مهم را مطرح کنید

وقتی برای جلسه ها از قبل دستور جلسه تهیه می کنید، قانون ۸۰/ ۲۰ را در مورد آن به کار بگیرید. دستور جلسه تان را طوری تهیه کنید که اول از همه درباره ۲۰ درصد موارد مهم که در بالای لیست هستند گفتگو شود. به این ترتیب اگر وقت کم بیاورید، قبل از تمام شدن وقت جلسه در مورد ۲۰ درصد موضوع هایی که ۸۰ درصد ارزش تشکیل جلسه را به خود اختصاص می دهند، گفتگو کرده اید.

  • نتیجه گیری ها را خلاصه کنید

وقتی درباره هر مورد دستور جلسه بحث می کنید، خلاصه مذاکرات را یادداشت کنید. پیش از پرداختن به مورد بعدی توافق و نتیجه گیری مربوط به موضوع مورد بحث را ثبت کنید. قبل از اینکه به سایر موارد بپردازید تصمیم ها و توافق هایی را که روی هر موضوع صورت گرفته شده است دوباره مطرح کنید.

  • مسئولیت هرکس را روشن کنید

وقتی تصمیمی گرفته می شود، مسئولیت اقدامات توافق شده را با تعیین ضرب الاجل واگذار کنید. یادتان باشد گفتگو و توافق بدون واگذاری مسئولیت و تعیین ضرب الاجل برای تکمیل آن فقط در حد یک گفتگو باقی خواهد ماند. مشخص کنید چه کسی قرار است چه کاری را تا چه موقع انجام دهد.

  • یادداشت ها را نگهداری کنید و از آنها صورت جلسه تهیه کنید

کلید رسیدن به حداکثر بهره وری جلسات کاری نگهداری دقیق یادداشت ها و در صورت امکان توزیع صورت جلسه آنها ظرف ۲۴ ساعت است. کسی که صورت جلسه دقیقی از یک جلسه کاری دارد که می شود یک هفته یا یک ماه بعد هم به آن مراجعه کرد می تواند بسیاری از سوء تفاهمات احتمالی را حل کند. تهیه دستور جلسه از قبل و نیز تهیه صورت جلسه کوتاه بلافاصله بعد از جلسه روشن بودن مسئولیت های مورد توافق و ضرب الاجل ها را تضمین خواهد کرد. 

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *