ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۸/۰۲/۰۴
357 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت زمان : ۷ راه بهره وری بهتر از جلسات (۱)

در اینجا هفت راه برای افزایش بهره وری و اصلاح نتایج حاصل از صرف وقت در جلسات ارائه می شوند:

  • آیا جلسه مورد نظر ضرورت دارد؟

با در نظر گرفتن سوابق، بسیاری از جلسه ها غیرضروری هستند. برای رسیدن به اهداف مشابه راه های دیگری هم وجود دارد. بعضی اوقات می شود با یادداشت و دست به دست کردن آن هدف مورد نظر را تامین کرد. می توانید از کنفرانس های تلفنی استفاده کنید. می توانید جداگانه با افراد مورد نظر مذاکره کنید یا اینکه کلا جلسه را به وقت دیگری موکول کنید. اگر جلسه ای ضروری نیست، در صورت امکان از برگزاری آن خودداری کنید. اگر جلسه ای هم ضروری تشخیص داده شد، از خودتان بپرسید آیا حضور شما در آن لازم است؟ اگر لازم نیست در درجه نخست در آن شرکت نکنید. اگر حضور کس دیگری را هم غیرضروری تشخیص می دهید، مطمئن شوید که او هم در مورد اینکه نباید در جلسه شرکت کند اطلاع پیدا کرده است.

  • دستور جلسه تهیه کنید.

اگر مصمم هستید برگزاری جلسه ضروری است، هدف جلسه را روشن کنید و برای آن یک دستور جلسه تهیه کنید. یکی از ابزارهای عالی مدیریت زمان نوشتن یک پاراگراف است که در آن هدف جلسه را بیان می کنید. پاراگراف را با این جمله شروع کنید: «ما این جلسه را به منظور این هدف خاص تشکیل می دهیم» آنگاه هدف جلسه را بنویسید. نوشتن پاراگراف هدف جلسه بی نظیر است. از هر موضوعی که می خواهید در جلسه کاری عنوان کنید فهرست یا دستور جلسه تهیه کنید.

جلوی هر مورد نام کسی را که مخاطب آن موضوع خاص است یادداشت کنید. در صورت امکان دستور جلسه را حداقل بیست و چهار ساعت قبل از تشکیل آن بین شرکت کنندگان توزیع کنید تا هر کس از نقشش در جلسه اطلاع داشته باشد. با این کار هر کس در باره هدف از تشکیل جلسه و موضوع های مورد مذاکره در آن آگاهی پیدا می کند. جلسه های دونفره با رییس، کارمند، مشتری هایتان یا هر کس دیگر مشمول این قانون می شود.

یکی از موثرترین روش ها، تهیه دستور جلسه برای تمام جلساتی است که با رییس تان دارید. من این را چندین سال پیش زمانی که یک کارمند اجرایی جزء بودم یاد گرفتم. قبل از اینکه از این روش استفاده کنم من و او یک ساعت پیش هم می نشستیم بدون اینکه حرف مفیدی بزنیم. بعد از اینکه برای جلسات طرح دستور جلسه تهیه کردم، می توانستیم در عرض پانزده دقیقه اطلاعات بیشتری را با شفافیت زیادتر رد و بدل کنیم، اطلاعاتی که قبلا برای آن یک ساعت وقت می گذاشتیم. بعضی اوقات پیش از جلسه دستور جلسه را تایپ می کردم. بعضی وقت ها هم آن را روی کاغذ می نوشتم و از آن کپی می گرفتم. یک نسخه را به رییسم میدادم یک نسخه هم پیش خودم نگه میداشتم و وقتی وارد جلسه می شدم به رییسم می گفتم: «اینها مسائلی هستند که می خواستم با شما مطرح کنم». سپس از بالای لیست تهیه شده شروع می کردیم و مورد به مورد در باره آنها گفتگو و نتیجه گیری می کردیم. بعد از دفتر او خارج می شدم و سر کارم می رفتم. رییس من این روش را بسیار می پسندید. در نتیجه هر وقت می خواستم با او ملاقات کنم مشتاقانه می پذیرفت چرا که وقت او را خیلی کم می گرفتم.

ادامه ی این دستورالمعل ها را در مقاله ی آینده توضیح خواهیم داد!

منبع: (قدرت زمان، اثر برایان تریسی)

ادامه ی مقالات قدرت زمان را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *